Fotoknop bij "profiel wijzigen"?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SayaJones

Fotoknop bij "profiel wijzigen"?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 11:38

Ik wil al jaren m'n profiel opleuken, maar al jaren geen motivatie voor gehad, geen inspiratie, geen tijd enz. :+

Ik vind foto's plaatsen via tinypic oid maar een gedoe, en kost allemaal tijd, van site naar site springen, niet mijn ding.

Nu is de fotoknop van Bokt echt onwijs handig! Alleen staat deze nog niet bij 'Profiel aanpassen/wijzigen' tot mijn grote spijt -O-

Zou deze knop daar misschien ook kunnen komen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:39

Just_Sannee schreef:
Ik wil al jaren m'n profiel opleuken, maar al jaren geen motivatie voor gehad, geen inspiratie, geen tijd enz. :+

Ik vind foto's plaatsen via tinypic oid maar een gedoe, en kost allemaal tijd, van site naar site springen, niet mijn ding.

Nu is de fotoknop van Bokt echt onwijs handig! Alleen staat deze nog niet bij 'Profiel aanpassen/wijzigen' tot mijn grote spijt -O-

Zou deze knop daar misschien ook kunnen komen? :)

Graag inderdaad!!! +:)+

xLeoniee

Re: Fotoknop bij "profiel wijzigen"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:41

Inderdaad iets wat mij ook tegenhoudt om mijn profiel te updaten met foto's. Zon knop zou ideaal zijn! :j

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 11:42

We zouden het heel graag willen maar de profielpagina heeft helaas twee tekstvakken (een voor gewone info en een voor paarden) en dan werkt het aanklikken van foto's niet. Uiteindelijk bleek het zo'n gedoe te zijn voor een pagina die we toch al hopen te vervangen, dat we het maar even hebben uitgesteld.

De makkelijkste manier is wellicht om een pb'tje te maken, vanuit dat scherm gewoon de foto's te uploaden, en je kunt dan ook makkelijker de smileys en opmaakcodes gebruiken en je kunt een voorbeeld zien, en dan de hele tekst te kopieren naar je profiel. Als de foto's in het voorbeeld werken, werken ze dan ook.
Maar erg handig is het niet, dat ben ik helemaal met je eens.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-16 11:48

Duidelijke uitleg, en een best handige oplossing :D Dank :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 11:11

Goed idee, die pb aanmaken voor de foto's! Eindelijk mijn profiel eens kunnen aanpassen :D Niet ideaal, maar het werkt goed :j