Help, ik kan geen berichten plaatsen in bepaalde topics!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maximepatser

Berichten: 417
Geregistreerd: 17-04-12
Woonplaats: Friesland

Help, ik kan geen berichten plaatsen in bepaalde topics!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-13 21:45

In bepaalde topics kan ik geen reactie's plaatsen, juist terwijl ik deze topics heel intressant vind! :( Dit is was het zegt zodra ik wil reageren:

Je kan geen berichten plaatsen in dit forum, waarschijnlijk omdat je nog geen 25 nuttige berichten hebt geplaatst in de paardgerelateerde forums. Via deze link krijg je toegang. Zie voor meer informatie en uitleg over het hoe en waarom deze link.

Dan klik ik op 'deze link' en dan komt er dit:

Je hebt nog geen 25 nuttige berichten op de specifieke paarden forums. Je hebt nog 12 berichten nodig.

Maar WAT MOET IK NU DOEN? Is het de bedoeling dat ik nog 12 topics schrijf? En in welke forums? Zou iemand me kunnen uitleggen? :D

Groetjes!

Anoniem

Re: Help, ik kan geen berichten plaatsen in bepaalde topics!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 21:47

Nee, je moet niet zelf topics schrijven, maar reageren in de informatieve fora! Ik zoek zo ff het Wiki-artikel voor je op!

moyra

Berichten: 9658
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 21:47

Je moet 12 berichten plaatsen onder het kopje informatief.


rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 21:49

Je bent voor bepaalde stukken van het forum idd 25 of meer berichten nodig. En het bericht zegt het toch al je moet nog 12 berichten schrijven op het paardengerelateerde deel. Dat wil niet zeggen dat je topics moet starten, maar reageren in topics is ook al goed.
Zodra je dan die 25 of meer berichten hebt kan je je aanmelden voor die kudde (deel van bokt waarvoor je die berichten moet hebben) waar je graag wilt posten.

maximepatser

Berichten: 417
Geregistreerd: 17-04-12
Woonplaats: Friesland

Re: Help, ik kan geen berichten plaatsen in bepaalde topics!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-13 00:22

Oke bedankt allemaal!