Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-13 10:35

Hallo allemaal,

Er loopt nu een topic over wat er allemaal niet leuk is aan bokkers en bokt. Mij lijkt het een leuk idee om juist al onze leuke dingen over bokkers en bokt met elkaar te delen!

Ik begin zelf wel even.
Ik heb énorm veel geleerd van bokt en de bokkers. Ook krijg ik enorm veel steun en tips van bokkers in de zoektocht naar mijn poes Abbey (zie mijn topic, kan nu even geen linkje plaatsen ivm telefoon). Ik waardeer dit zo erg! Zonder deze bokkers had ik er nu al helemaal doorheen gezeten!

Nu jullie!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101735
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 10:40

Ik heb door de jaren heen ook veel geleerd van andersmans kennis.
Heb ontzettend veel leuke mensen leren kennen en die ik nog steeds regelmatig zie.

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 10:41

Ik heb een paar hele lieve meiden hier leren kennen!!
1tje waarmee ik zelfs deze zomer 3 weken vrijwilligerswerk heb gedaan. Bij deze meiden kan ik ook altijd mijn verhaal kwijt. Bokt brengt leuke meetings, lieve mensen en gezelligheid :D

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 10:42

Dankzij bokt loopt mijn pony weer vrolijk in de wei. Ze was bevangen en het schoot allemaal niet op. Had al veel geprobeerd maar steeds kwam de terugval. Op bokt steunen we elkaar in het hoefbevangenheidstopic. Daar kreeg ik ook de tip om naar een bepaalde smid te gaan. Dat was mijn laatste redmiddel, als dat niets werd dacht ik serieus om haar in te laten slapen. Dat is nu ruim 3 jaar geleden :D

En naast de (soms ietswat te felle) discussies is het leerzaam, heb ik leuke mensen leren kennen en als het erom spant komen bokkers in actie om anderen de helpen.

NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 10:44

Ik leer ook steeds weer nieuwe dingen op Bokt. Ik zit nog niet lang genoeg op Bokt om al echt vriendschappen op gebouwd te hebben met mensen die ik ook regelmatig zie, maar ik vind het Zomercollecties topic wel altijd erg gezellig :)

Urion
Berichten: 779
Geregistreerd: 24-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 11:48

Ik vind het stil staan bij overleden bokkers mooi, zelfs na een jaar of langer. De kaartenacties vind ik ook altijd een mooi gebaar van mensen.

Rennie89
Berichten: 37250
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:24

ik vind die kaartenacties altijd geweldig! Ik beken, ik heb het nog nooit gedaan, maar vind het leuk om te zien hoe actief bokkers dan kaartjes sturen :P

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Re: Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:42

LZP -> FZ

Muppett
Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-04-09
Woonplaats: Nederbelg in België

Re: Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 13:45

Er zijn hier genoeg lieve mensen die opbouwend reageren in topics, om de ander te helpen.

capopjekop

Berichten: 30656
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:12

Toch typisch dat dingen die positief zijn minder goed lopen dan topics waarin gemopperd mag worden :') Viel me ook al op toen er een topic was over slechte cadeaus. Die liep harder dan de leukste cadeau's die je gehad hebt :')

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Re: Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:13

Bokt is leerzaam. Ik kan er superveel informatie vinden over veel onderwerpen, ook niet paardgerelateerd en sommige bokkers denken echt goed met je mee.

Christiene
Berichten: 7719
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:15

Erworde goede tips gegeven- als je ergens mee zit word er ook fijn gereageerd door een groot deel.

Anoniem

Re: Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:16

Gezelligheid. En het opdoen van nieuwe kennissen en zelfs vrienden!

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:17

Leerzaam inderdaad :j

Sommige topic zijn ook heel gezellig om in te zitten.

Bokt is ook een uitlaatklep van mijn frustraties, verdriet en geluk :P :D

De kaartenacties zijn ook altijd heel erg lief!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:17

Ik heb een heel stel lieve meiden hier ontmoet waar ik heel blij mee ben!! <3

Colorado
Berichten: 4209
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:17

Door bokt ben ik gaan fotograferen, iets dat ik nu absoluut niet meer uit mijn leven kan denken. En na al die jaren is het voor mij een sociale plek geworden, iets dat voor mij bij het thuis zijn hoort. Bovendien heb ik hier ook veel hulp gekregen bij van alles, vooral niet paarden dingen eerlijk gezegd, super handig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:23

Ik heb ontzettend veel geleerd, veel nieuwe mensen leren kennen en ook veel beter en meer naar paarden an sich leren kijken. En mogen proeven van Horse Event :D

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:24

Leuk topic dit! Ik kijk altijd liever naar de positieve kanten als naar de negatieve kanten van iets of iemand.

Wat ik geweldig vind aan Bokt is voornamelijk Bokt zelf!
En Bokt is zo geweldig omdat er zo veel geweldige gebruikers zijn die Bokt mede-mogelijk maken!
Zonder gebruikers geen Bokt.

Bokt is voor mij een erg waardevol forum omdat je er voor diverse dingen terecht kan.
Heb je problemen (met je paard)? Dan staan de Bokkers voor je klaar om tips te geven. Bokt is een platform dat vol staat met waardevolle informatie. Heb je een vraag, dan kun je deze stellen óf in het archief kijken naar oude topics waar ook veel informatie gegeven wordt.

Zit je niet lekker in je vel, of heb je iets naars meegemaakt? Dan staan de Bokkers voor je klaar, betuigen medeleven en geven je steun.

Op Bokt kun je je liefhebberijen delen, van de liefhebberij van paarden in het algemeen tot aan je favoriete muziekstijl. Bokt brengt mensen bij elkaar.

Kirsha
Berichten: 4642
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:26


DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Re: Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:29

ik vind het mooi, dat als er staat: opbouwende kritiek mag, dat er dan toch mensen zijn die hetzelfde plaatsen :+ (nee. das vooral grappig. dan zegt de 'eerste plaatser' van: hé! opbouwende kritiek he! ik had dat ook al geplaatst!
maar mooi vind ik vooral dat iedereen zo aardig is en zo.

__denise

Berichten: 3210
Geregistreerd: 25-02-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:53

Ik kan best zeggen dat ik twee keer in de week paard rijd. Ene keer zit ik op het paard, andere keer achter mijn computerscherm B-)

Of het fotograferen inderdaad. Ik ben er niet druk mee, maar ik kan wel redelijk een foto maken en een foto bewerken (op een goede manier). Ik ben er wel perfectionistischer van geworden en leg qua kwaliteit de lat erg hoog voor mezelf, omdat er hier altijd hele mooie dingen te zien zijn. :))

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 14:57

Bellatrix schreef:
Ik heb door de jaren heen ook veel geleerd van andersmans kennis.
Heb ontzettend veel leuke mensen leren kennen en die ik nog steeds regelmatig zie.

Idem :j

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-13 16:07

Wel vreemd inderdaad dat in dit positieve topic veel minder reacties zijn dan in het negatieve, terwijl bokkers toch niet op bokt zouden zitten als het alleen maar stom is?

EmmyJoycee

Berichten: 5045
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Oude bildtzijl

Re: Dingen die o zo geweldig zijn aan bokkers en bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 16:09

Ik heb een paar hele leuke mensen leren kennen, en die nu ook echt vriendinnen zijn :D En dat mensen veel voor elkaar over hebben, en dingetjes gewoon gratis weg geven <3 Geweldig!

Ab2008
Berichten: 261
Geregistreerd: 24-12-12
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 16:09

Bokt is heel leerzaam en ik heb nieuwe mensen leren kennen :)