Onderschrift niet helemaal zichtbaar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Duimelotje
Berichten: 344
Geregistreerd: 24-07-12

Onderschrift niet helemaal zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 14:09

Ik heb even gekeken maar volgens mij was hier nog geen ander topic over!

Bij sommige mensen met een iets langer onderschrift verdwijnt er wat onder! Dan zie je dus een stukje tekst maar half.. Dit heb ik op de mobiele versie en ook op mijn laptop.

Zal even een printscreen maken van wat ik bedoel!

Afbeelding

Dit bedoel ik!

Ik neem aan dat dit niet zo hoort? Of is het onderschrift dan gewoon te lang?

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 14:18

Beniesje: dat klopt. Onderschriften krijgen maar een beperkte ruimte, nl 3 regels en een beetje. Grote onderschriften worden namelijk vaak als storend ervaren, er is daarom een limiet in het aantal tekens en de ruimte die beschikbaar is.

Toevoeging: sommige smileys nemen wat meer dan een regel in gebruik.

Duimelotje
Berichten: 344
Geregistreerd: 24-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 14:20

Shadow0 schreef:
Beniesje: dat klopt. Onderschriften krijgen maar een beperkte ruimte, nl 3 regels en een beetje. Grote onderschriften worden namelijk vaak als storend ervaren, er is daarom een limiet in het aantal tekens en de ruimte die beschikbaar is.


Ja ik weet dat er een limiet is! Bedankt voor je antwoord! Maar dat het dan zo half is, klopt dat?

KootMiraDrum

Berichten: 8326
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 14:20

Als je je lettertype op je computer wat kleiner zet (of je beeldscherminstellingen) dan kan het zijn dat je dit soort onderschriften wel helemaal kunt zien.

Duimelotje
Berichten: 344
Geregistreerd: 24-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 14:23

KootMiraDrum schreef:
Als je je lettertype op je computer wat kleiner zet (of je beeldscherminstellingen) dan kan het zijn dat je dit soort onderschriften wel helemaal kunt zien.


Okee, dankjewel! Onderschrift komt natuurlijk niet héél erg spits. Maar ga het is proberen! :)

Shadow0

Berichten: 43505
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 14:26

Beniesje schreef:
Ja ik weet dat er een limiet is! Bedankt voor je antwoord! Maar dat het dan zo half is, klopt dat?


Ja, het is helaas technisch niet haabaar om dat netjes af te breken na precies 3 regels. Er wordt nu gewoon gezegd: 'maak een vakje dat maximaal zo hoog is als 3 normale regels (en een beetje)' maar wat er in dat vakje staat (grote tekst, kleine tekst, smileys), daar weet dat systeem niets van. Soms krijg je dan dus halve letters.

Duimelotje
Berichten: 344
Geregistreerd: 24-07-12

Re: Onderschrift niet helemaal zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-13 14:29

Dankjewel Shadow0 voor je antwoord! :) Ik begrijp het nu inderdaad.