Wederom, zoek de verschillen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Cassidy schreef:Het zal wel een kwestie van wennen zijn, maar ik vind het heel rommelig overkomen. Teveel tekst.
En de advertenties onderaan hoeven van mij niet pontificaal met foto in beeld.Zet ik er minder tekst en meer foto's neer, is het nog niet goed
Ben het met je eens dat de bovenste helft van de nieuwspagina's teveel tekst en te weinig plaatjes heeft, foto's van de advertenties mogen inderdaad wat subtieler. Gaan we naar kijken bij het verder finetunen van de hoofdpaginaSuggesties voor meer ruimte/afbeeldingen in het bovenste deel van de voorpagina is erg welkom.
BartVB schreef:@Fiffill; en met het gebruik van AdBlock help je Bokt.nl (en een hoop andere sites) vervolgens om zeep... Bokt.nl is helemaal gratis in gebruik maar kost echt een flinke bak geld om draaiend te houden iedere maand weer. Dat geld wordt opgebracht door adverteerders maar dat gaat natuurlijk niet op als men vervolgens de banners gaat blokkeren. We doen echt heel erg ons best om de banners binnen de perken te houden, ook een van de redenen dat er in het nieuwe design een banner vervalt, dat doen we echt niet omdat we graag van die euro's af willen. Geen banners, geen Bokt, zo eenvoudig is het op het moment...
@Lente; doe een voorstel
@Klis; wat versta je dan onder 'profiel'?
Cassidy schreef:Het zal wel een kwestie van wennen zijn, maar ik vind het heel rommelig overkomen. Teveel tekst.
En de advertenties onderaan hoeven van mij niet pontificaal met foto in beeld.
Ik heb de indruk dat er op die manier meer door je strot wordt geduwd dan wat je op dat moment wilt zien.
Komt er ook een office versie?
BartVB schreef:@Klis; wat versta je dan onder 'profiel'?