Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
papagroom schreef:vraag me wel af waar het vakken paket uit bestaat.....en hoe ze je 4 jaar bezig willen houden met die onzin
oomens schreef:De opleiding is trouwens wel de enige in Zuid-Nederland (zitten er in het noorden dus blijkbaar nog een stelletje oplichters) diewordt geadviseerd door wc-eend"door de diverse beroepsverenigingen erkend is!!!"
Asyaa schreef:'Opgericht door Vincenza Sammarco'
Laten we dat vooral doen
russel schreef:Heb je al gezien hoeveel het kost???? En dan zijn er beginnende en gevorderde...misschien lopen ze wel hier stage??
russel schreef:Het enige is de medische basiskennis op HBO en die schijnt best pittig te zijn, daar moet je wel wat voor doen...dan is het natuurlijk een leuk pakkertje, want ik weet niet of die beroepsverenigingen ook bij de ziekenfondsen zijn aangemeld...want dat kan wel eens zo zijn, dat die beroepsver. wel bestaat, maar geen enkele waarde heeft.
NickAltena schreef:Dat kan een stuk goedkoper hoor... voor niks eigenlijk.
Als je wat leuks op je site wil hebben kan je hier invullen wat je maar wil....
http://thunderwoodcollege.com/degrees.php
Asyaa schreef:Waarom maken we eigenlijk niet massaal SA's aan om ons dan voor te doen als readers / healers?
Het spekt de bankrekening want er zijn toch genoeg stumperts die het geloven, het bokt team houd ons niet tegen (wel even opletten dat je SA niet wordt ontdekt) en zo verschillend handelen we niet van de 'echte' readers.
Bandida schreef:NickAltena schreef:Dat kan een stuk goedkoper hoor... voor niks eigenlijk.
Als je wat leuks op je site wil hebben kan je hier invullen wat je maar wil....
http://thunderwoodcollege.com/degrees.php
Man zo handig!! hahaha
EstherHegt schreef:Voor het team, ik heb het even opgezocht, uit dit topic is Het centrale topic ontstaan over healing en reading onder medisch en daarmee erkend als medisch,
EstherHegt schreef:Ik zou dus zelf nu een discussie kunnen beginnen onder medisch, ik heb mijn paard geread en kan hem healen dat kan ik ook bij jouw paard, ondertekend met de vriendelijke groeten van dr. Pecunia. Ik wil alleen positieve reacties.
oomens schreef:Handig, leuk, maar vooral ook eerlijk. Hebben jullie op die site ook gezien wat ze zeggen over accreditatie?
Vind het wel netjes dat ze ook niet doen alsof hun diploma's enige waarde hebben of ook maar iets van opleiding vertegenwoordigen.