manic schreef:Is dat van die EA verkopen niet een beetje overtrokken? Tuurlijk moeten dingen netjes afgehandeld worden, maar soms lopen dingen nu eenmaal anders.
Zo heb ik onlangs een dekje via marktplaats gekocht. Toen ik de naam van de verkoper Googlede kwam ik erachter dat zij hier geband was wegens problemen met een EA transactie. Toen ik haar erover vroeg bleek dat er met 1 persoon inderdaad iets niet goed gegaan was, omdat er naaste familie in het ziekenhuis lag. Niet goed natuurlijk, maar begrijpelijk.
Vervolgens dus een sticky om naa ervaringen met PersoonX te vragen en ja, als je die persoon toch al niet mocht is het makkelijk om nog even een trap na te geven.
Zo iemand is dan dus wel voor het leven getekend, want dit soort dingen zijn uiteraard allemaal terug te vinden op bokt. Ik vind het onredelijk om iemand voor altijd te bannen om een frontriempje dat niet helemaal goed is of een dekje met een veegje...
Ik heb dus van voorgenoemde persoon keurig en snel mijn dekje ontvangen.
Nouja ik vind het eigenlijk ook beetje onhandig in de zin van: Dan ben je en je geld kwijt en via bokt kun je ook geen contact meer zoeken (vaak weet je alleen de boktnaam) omdat diegene niet meer kan inloggen 
Ik denk dat het handiger is dat ze dan geen advertenties meer (of iig in het hele EA geen toppics meer kunnen plaatsen OF bekijken)
Dus ook niet naar mensen die wat zoeken via PB kunnen aanbieden.
Edit: Hé! dat ga ik even bij forumzaken posten ,mischien een goed idee!