ponyfee schreef:simpel: je moet je account kunnen verwijderen.
alle berichten van jou blijven dan staan maar veranderen in "gast"
Op deze manier kan je weer opnieuw beginnen en heb je geen last van berichten die je in het verleden hebt geplaatst.
Bij veel forums kan dit, ik vind bokt zéér weinig privacy geven aan zijn gebruikers.
Dit is ook op Bokt mogelijk, zie deze post op de vorige pagina:
BartVB @ [FZ] Berichten/account op verzoek verwijderen
Wettelijk gezien is het zo dat we persoonsgegevens moeten verwijderen op verzoek, een account is geen persoonsgegeven. Een post die niet tot een persoon te herleiden is, is ook geen persoonsgegeven. Hierover zijn behoorlijk wat misverstanden, ook bij juristen. Als iemand ergens gehoord/gelezen heeft dat we wel verplicht zijn om accounts inclusief posts te verwijderen en dat het anonimiseren niet voldoende is dan hoor ik dat graag maar dan wel met onderbouwing. Een "mijn rechtsbijstandverzekering zegt" daar heb ik niet veel aan
Verwijzing naar het relevante wetsartikel wel.
Maar goed, dit topic begint een beetje in rondjes rond te draaien. Op de vorige pagina staat uitleg over wat het beleid is wat verwijderen betreft. Als problemen hebt met je privacy op Bokt.nl komen we daar eigenlijk altijd wel uit.
@Lia; Dat je niet meteen antwoord hebt gehad is dat er eerst wat overlegd is omdat we op dat moment aan te kijken waren naar de berichten op EA. Dat had misschien wat sneller teruggekoppeld kunnen worden maar niet binnen een paar uur antwoord hebben vind ik eigenlijk geen slechte service. Je verzoek is gewoon ingewilligd en resultaat van het parallel lopende overleg is dat we oude EA berichten integraal gaan verwijderen. Zie ook hiervoor weer de post op de vorige pagina.
Ik ga hier een mooi slotje op hangen. Verwijderverzoeken en andere vragen kunnen op de gebruikelijke en eerder genoemde manieren ingestuurd worden 
Overigens ook hier nog even een verwijzing naar deze post over de discussies op FZ in het algemeen de afgelopen weken:
BartVB @ [FZ] Voorstel: rondetafelsessie