Nieuws melden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Nieuws melden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-02 08:46

Hoe werkt het precies als je nieuws wilt melden op de Bokt-portal? Mijn berichten verschijnen namelijk niet op de portal, staan wel op het BN-forum, maar zijn niet aan te klikken...huh...

Als je je bericht aan wil klikken, bestaat het dus niet, nou lekkere boel waar dient die "Meld meer nieuws aan" link dan voor? Het "Binnengekomen Nieuws-forum" is ook niet clickable...bestaat ook niet dus...
Zal wel weer aan mij liggen Haha!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 08:06

Nog steeds geen reactie...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 10:55

I know...
Het gaat naar binnengekomen nieuws dan checken Bart of Heike het (op welk forum (hoofdpagina of wat minder belangrijk nieuws) het moet en of de links e.d. wel kloppen en of de bronvermelding OK is. En zij zetten het op bokt.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 11:15

Sjimmy schreef:
I know...
Het gaat naar binnengekomen nieuws dan checken Bart of Heike het (op welk forum (hoofdpagina of wat minder belangrijk nieuws) het moet en of de links e.d. wel kloppen en of de bronvermelding OK is. En zij zetten het op bokt.


Dat had ik begrepen, maar het BN (binnengekomen nieuws-forum) bestaat niet, checken of berichten gepost zijn kan niet, nu wil het zo dat berichten die ik eerder gepost had gewoon niet op de portal komen te staan en vervolgens wel uuuuuuren later erop staan en dan gepost zijn door iemand anders? Dat maakt me niks uit, maar dat snap ik dus niet...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 11:43

Ik heb dat in het begin ook een aantal keren gehad. Toen waren ze op eens door Heike gepost. Nou ja maakt mij niet uit. Maar toch vreemd. Het binnengekomen nieuws is alleen te zien voor Bart en Heike (en misschien) de moderators. Bij mij duurde het ook soms meer dan een dag voordat het nieuws erop stond.
Ik denk dat een PB-tje of mailtje (bart@bokt.nl) het beste werkt.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 12:25

Okeeeeeee, nu staat het én op de portal én op het ON... dat was ook weer niet de bedoeling.... snappernuhelemaalniksmeervan...