Pff.. nieuwe vormgeving van bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 11:09

Je kan niet meer zien wie er online zijn, dat vind ik niet leuk!!
Verder heel veel engels maar daar word aan gewerkt las ik net. Maar de meeste foto's in mijn profiel zijn niet meer te zien...
En eh ik vond de oude overzichtelijker hoor, maar goed...

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 11:32

Nou bij mij kun je de onliners wel zien

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 11:33

Jee wat is dit irritant!! Alsjebliefd Bart, verander het weer in de oude stijl?!! (smeek smeek) Ik vind het erg onoverzichtelijk op deze manier, onhandig....

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 11:36

Zo, dat was effe schrikken zeg. Ik dacht even dat ik verkeerd zat. Mijn eerste indruk is: Nee, dit is niet mooi. Het is onoverzichtelijker geworden.
Maar ik heb hoop dat het wel went.
Party!!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 12:07

Ach, ik denk dat het allemaal op d'n duur best meevalt, hoor. Het is gewoon anders, maar na een tijdje weet je niet beter.
En ik kan ook gewoon zien wie er online zijn, hoor.

Geef Bart gewoon even de tijd om de fouten eruit te halen en geef jezelf wat tijd om eraan te wennen en bekijk dan nog eens of je het niks vindt. Schijnheilig

Er zitten in ieder geval wel wat leuke nieuwigheidjes in... Pling

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 12:41

En ik vind hem heel okee.

Ja hoor, er zijn een heleboel dingetjes die nog aangepast moeten worden, maar lay-outtechnisch vind ik hem er leuk uit zien. Ik vind deze kleur ook beter dan die felblauwe.

Smileys staan er alweer netjes naast.

Bovendien zijn de mogelijkheden van dit forum (op den duur) veel groter dan de oude PHP BB.

Natuurlijk is het even wennen, maar ik denk dat we er met z'n allen snel aan gewend zijn.
Bart, bewaar je trouwens nog wel een schermkopietje van de oude versie? Das leuk voor later: zo zag Bokt er in zijn beginperiode uit!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 14:20

Nounou, wat een kritiek! Ik vind het wel mooi, even wennen alleen. En dat er meer knoppen zijn bij het typen van je bericht is wel zo handig!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 15:04

ik was net een bericht aan het typen en ik wil dus op ok druken maar toen stond er weer je bent niet meer aangemeld ik moet me elke keer op nieuw aanmelden dit is echt zo .....

Nou mijn engels is ook niet echt zo ok mar de meeste woorden snap ik wel maar niet allemaal

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 16:03

Dit is niet leuk!
Zo is de lol er snel af zeg...
Het is erg onoverzichtelijk, saai van kleur en het zit gewoon stom in elkaar.


Ik vraag me af wat er faut was aan de oude??

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 19:38

Ik druk op post reply en ik mag nog een onderwerp invullen ook.... Waaaaat?

Ik vind nauwelijks wat ik zoek.... man, volgens mij word ik oud... Doe mij maar de postduif! Daar snap ik iig meer van!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 19:58

Ik kan gewoon bijna niet geloven dat zoveel mensen zo bekrompen reageren!! Waarom moet alles altijd hetzelfde blijven? Stilstaan = achteruitgang!

Gewoon even wennen en niet zeuren en wees blij dat Bart zo ontzettend veel moeite doet om bokt steeds beter te maken!! Er zitten juist heel veel handige dingen in de nieuwe bokt, als jullie dat nou eens gingen waarderen!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 09:22

Al deze reacties klinken zo bekend... Hoe denk je dat men jaren geleden in bedrijven reageerde toen men van de typemachine moest overstappen op de computer? 'Daar ga ik niet meer mee werken hoor, ik ben al 40, een oude hond moet je geen kunstjes meer leren'. Of toen men ineens moest gaan e-mailen, terwijl men voorheen alles per telefoon of fax deed? Ik had in mijn eerste baan collega's die zeiden: 'Ik ben tegen e-mail, straks gaan onze klanten dingen afzeggen per e-mail en dan heb je er geen controle meer op!'. Dan vergaten ze even dat er ook al veel mensen per fax afzegden, en heb je daar dan controle op? En toen e-mail uiteindelijk was ingevoerd, was het: 'Dit is een stuk handiger dan bellen!'. Tja...

Mijn moeder is lerares in het basisonderwijs, heeft tot vorig jaar nooit echt iets met computers hoeven doen. Als er in de klas een pc vastliep, dan was er altijd wel een 7-jarig jongetje aanwezig die dat ding weer aan het draaien kreeg Haha!. Maar nu ze haar eerste examen voor het digitaal rijbewijs heeft gehaald, begint ze computers ineens 'best leuk' te vinden. Ik wacht nog op haar eerste mailtje aan mij... Haha!

Zo zie je maar weer, alles went. En ik vind het nogal bekrompen (zoals Jura ook zegt) om meteen te roepen: 'Dit is niks, ik wil de oude versie terug' in plaats van vertrouwen in de ontwikkelaars te hebben dat het allemaal goed komt. Flexibiliteit is hier ver te zoeken, sorry dat ik het zeg.

Je zult het in de toekomst nog vaak genoeg meemaken dat er op het gebied van automatisering dingen worden ingevoerd waar je mee moet leren werken. In je werkkring kun je vaak niet anders. Tja, terug naar de tijd van de postduif en de rooksignalen willen we toch ook niet, wel?