Geen plaatjes voor zieke Liesje_Lover?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:35

zullen we nou weer op het onderwerp waar dit topic voor bedoelt was overgaan???

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:53

Nog een reactie van mijn kant.

BV. Ik vind het eigenlijk heel lief dat je je zoveel intresseert voor LL. En dat zijn er veel meer. (ik bijv)

En ik vond het ook heel lief dat je een kerstkaartje stuurde dmv TeM. maar ja als iedereen dat doet dan verliest TeM zijn functie. Misschien hadden we beter bedankt kunnen zeggen. Ik kan voorstellen dat dit niet de reactie was waar je op zat te wachten. Maar gebeurt is gebeurt.

Ik vond en vind het ook heel sneu dat ze in het ziekenhuis lag. En nog wel met zo'n rotziekte. Ik heb ook meten een kaart gestuurd en vele bokkers met mij, geloof ik. Het team leeft ook mee. Er was vrij vlug een banner.

Dus daar gaat het niet om.

het gaat erom dat je veel plaatjes plaatste in een topic. (niet alleen voor LL) Dat werd niet zo op prijs gesteld en daar is ook wat van gezegd. Niet dmv van een OW. Gewoon een melding.

Dat kon BV niet zo waarderen. Erg vervelend, maar dat was de situatie.

Er is niet gepraat hoe we dat konden oplossen wat voor iedereen acceptabel is.

Nu gaat dit hele topic een beetje de richting op dat we niet geintresseerd zouden zijn. Wat dus echt niet zo is.

Als er in verschillende topics door iedereen alleen nog maar wordt gereageerd d.m.v plaatjes dan wordt bokt niet meer echt intressant. Dit gaat dus niet over BV)

Als ik zie dat er een reactie is in een bepaald topic dan lees ik graag even bij. als dat dan allen een afbeelding is dan vind ik dat jammer. Als dat vaker gebeurt ga ik het topic overslaan en dat is natuurlijk jammer.

Misschien had er beter een topic kunnen zijn met plaatjes actie voor LL. (of virtuele oppep actie voor LL) Dan had iedereen een afbeelding(eventueel met tekst) kunnen plaatsen. Normaal worden verzamel topics niet echt gewaardeerd maar het had een oplossing kunnen zijn.

Dit topic is volgens mij een oeverloze discussie. Het gaat er tensloote niet om wie er gelijk heeft. Ik denk namelijk dat het van beide kanten goed bedoeld is.

Alleen hebben we verschillende invalshoeken. En daar wil ik best over praten. Zodat het in de toekomst beter kan. Want bokt willen we voor iedereen leuk houden. En ik denk dat daar best oplossingen voor gevonden klunnen worden.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 17:56

Ik wil er best wat over zeggen, en dat is het volgende:

Naar mijn mening heeft het verzoek om minder plaatjes te posten in topics totaal niets te maken met gebrek aan betrokkenheid of medeleven. Het ging erom dat het opviel dat in één topic, op Algemeen, het ene na het andere plaatje werd geplaatst door BV. Zo raar lijkt het me dan niet als ik verzoek om de rest via PB te doen. Het was immers bedoeld voor Liesje_Lover, dus waarom niet?

Ten tweede vind ik het jammer dat de discussie via PB gestopt is, mijn laatste PB naar Botervlieg van 2 dagen terug staat nog in mijn outbox, vandaar dat ik nu toch in dit topic reageer, maar mijn voorkeur heeft het in dit geval niet...

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:04

Euhm als ik hier nog wat op mag zeggen!! Een plaatje doet voor mij meer dan duizend woorden.

Waarom?? Lezen is moeilijk voor mij en een plaatje duidelijker! Het heeft me ook een hoop goeds gedaan toen ik in een KÜT periode zat en zit!

Ik zie er dan ook geen probleem in.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:09

Chantalleke schreef:
Euhm als ik hier nog wat op mag zeggen!! Een plaatje doet voor mij meer dan duizend woorden.

Waarom?? Lezen is moeilijk voor mij en een plaatje duidelijker! Het heeft me ook een hoop goeds gedaan toen ik in een KÜT periode zat en zit!


Maar is een plaatje in een topic dan mooier dan een plaatje via PB??
Dat is dus juist het punt waar ik het niet meer snap.
Plaatjes mochten namelijk nog best, al stuurde Botervlieg er 100 op een dag naar Liesje_Lover! Mijn enige verzoek (na een tijdje pas) was om dat dan via PB te doen.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:11

Ja, ik heb het niet zo op PB's enzo! Heel gemakkelijk!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:13

Chantalleke schreef:
Euhm als ik hier nog wat op mag zeggen!! Een plaatje doet voor mij meer dan duizend woorden.

Waarom?? Lezen is moeilijk voor mij en een plaatje duidelijker! Het heeft me ook een hoop goeds gedaan toen ik in een KÜT periode zat en zit!

Ik zie er dan ook geen probleem in.


Als lezen moeilijk is voor je, dan is een forum niet het meest geschikte communicatiemiddel lijkt me. Wel goed om te oefenen met lezen Lachen

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:14

En dan trouwens over PB's heb onze beheerder BartVB een PB gestuurd maar nog steeds geen antwoord op gehad want hij staat nog in mijn Out- Box. Dus wat maakt het dan uit dat BV ook geen PB beantwoord

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:15

Prima schreef:

Als lezen moeilijk is voor je, dan is een forum niet het meest geschikte communicatiemiddel lijkt me. Wel goed om te oefenen met lezen Lachen



*LOL* Inderdada het helpt wel. Maar het blijft nog lastig

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:17

Cody"]
[quote="Chantalleke schreef:
Euhm als ik hier nog wat op mag zeggen!! Een plaatje doet voor mij meer dan duizend woorden.

Waarom?? Lezen is moeilijk voor mij en een plaatje duidelijker! Het heeft me ook een hoop goeds gedaan toen ik in een KÜT periode zat en zit!


Maar is een plaatje in een topic dan mooier dan een plaatje via PB??
Dat is dus juist het punt waar ik het niet meer snap.
Plaatjes mochten namelijk nog best, al stuurde Botervlieg er 100 op een dag naar Liesje_Lover! Mijn enige verzoek (na een tijdje pas) was om dat dan via PB te doen.
[/quote]

Het plaatje zal niet veel verschillen maar ik kan me wel voorstellen dat het Liesje een kick moet geven dat ze een mooi topic voor haarzelf heeft. Eerlijk is eerlijk, dat zou mijn ego ook enorm vleien, en hoe meer hoe beter. En ik ben het wel een beetje met BV eens, onze lieve Dorine had zelfs een tijdelijk eigen forum en geheel terecht. Ik kan dan het probleem in een enkel topicje dan ook niet zo erg zien.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:18

Chantalleke"]
[quote="Prima schreef:

Als lezen moeilijk is voor je, dan is een forum niet het meest geschikte communicatiemiddel lijkt me. Wel goed om te oefenen met lezen Lachen



*LOL* Inderdada het helpt wel. Maar het blijft nog lastig
[/quote]

Dan juist moet je vragen om tekst en niet om plaatjes. Probeer boven je eigen kunnen uit te stijgen! Je kan het heus wel, anders was je nederlands niet al zo goed. Want je hebt minder spellingsfouten dan ik doorgaans.
Laatst bijgewerkt door Prima op 05-01-04 20:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:20

Ik lees ook wel stukken tekst maar een plaatje af en toe is ook leuk!
Dat maakt het leuker, als je alleen maar constant moet lezezen dan is het vermeoiender dan af en toe een plaatje tussen door!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:22

Dus op je verjaardag kan iedereen je blij maken met een stripboek Knipoog

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:25

Inderdaad
lekker plaatjes kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 20:43

voor mensen met een trage verbinding.
Druk onder het laden van de pagina 1 x op escape en het laden van de plaatjes stopt

probleem opgelost
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-01-04 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:00

Scheve mond Lekker oeverloze discussie.

Er was een topic voor LL, perfect. Botervlieg plaatst een plaatje, leuk. Botervlieg plaatst nog een plaatje, ook leuk. Botervlieg plaatst nog een plaatje en nog 1 en nog 1 en nog 1 en nog 1 en het topic bestaat ineens voor 90% uit Botervlieg, niet leuk. Een user meld in het topic dat dat misschien niet zo handig is, een mod vraagt of verdere plaatjes via PB zouden kunnen gaan, BV is het daar niet mee eens, komt een topic op FZ, oeverloze discussie over niets, niemand blij Haha!

Dat is het volgensmij zo'n beetje in het kort.

Ja, we snappen de goede bedoelingen van Botervlieg, nee, we zijn niet zo blij met de manier waarop die goede bedoelingen soms geuit worden. Het is gewoon niet echt netjes om ineens een topic te overspoelen met een enorme lading plaatjes (die zo van internet zijn geplukt). Dat is alles dat we hebben proberen te communiceren. Moet dat in de regels staan? Nee, lijkt me niet echt nodig, op die manier komen we idd uit in 1 groot bureaucratisch Bokt met een Bokt wetboek. Lijkt me niet echt handig en vooral ook niet nodig.

Kunnen we nu weer over naar de orde van de dag aub? Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:07

De Bart der Barten heeft gesproken. Order please, I SAID ORDER !!! Haha!

En nu ga ik je even een pb sturen en ik wens een antwoord terug Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:12

Dat mag je wensen maar velen gaan je voor. Heb met kerst/nieuw nogal een achterstand opgebouwd wat betreft PBs en Email Druk bezig met het wegwerken van die achterstand.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:14

Je hebt mij toch niet horen zeggen dat ik 'NU' een antwoord wens? Als ik maar een keer een antwoordje krijg Haha!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:27

van mij zou op dit topic best een slotje mogen, ik (en ik denk ook bv) zal het toch niet met Het Team eens worden, en mensen zitten hier om allrelei andere vage redenen die helemaal niet met dit topic te maken hebben ruzie te maken.....Ik wil gewoon zeggen, ik vond die plaatjes heel leuk en voor degenen die het niet leuk vinden, kijk niet in het topic....

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 17:18

Prima schreef:
Al die kleurtjes grote letter springende poppetjes die alleen nog mensen van 14 of jonger gebruiken, pffff. Hondsdolheid krijg ik ervan!


Maargoed dat jou avatar niet beweegt he Schijnheilig

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 18:16

ReBaTi"]
[quote="Prima schreef:
Al die kleurtjes grote letter springende poppetjes die alleen nog mensen van 14 of jonger gebruiken, pffff. Hondsdolheid krijg ik ervan!


Maargoed dat jou avatar niet beweegt he Schijnheilig
[/quote]

Ik heb het ook niet over bewegende avatars. Verward

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 13:58

Prima"]
[quote="ReBaTi"][quote="Prima schreef:
Al die kleurtjes grote letter springende poppetjes die alleen nog mensen van 14 of jonger gebruiken, pffff. Hondsdolheid krijg ik ervan!


Maargoed dat jou avatar niet beweegt he Schijnheilig
[/quote]

Ik heb het ook niet over bewegende avatars. Verward
[/quote]
Er zijn zat mensen die hondsdolheid krijgen van bewegende avatars.. Om maar een vergelijking te geven Tong uitsteken