Bokt = bullshit 1ste deel: Weetje, nu ik dit ga zeggen, weet ik zeker dat ik word verbannen, mij best! Maar dit is niet normaal. Ik ben echt woedend, die K.L.O.T.E moderaters, die verbannen onschuldige mensen. Zoals mijn vriendin, die heeft dingen over haar verzorgpony op bokt gezet, en iedereen ging zeiken. ( foto's bedoel ik hee!!). En iemand stuurdde zo echt zoooo vals mailtje, ze was het zat en begon te schelden. En wat denk je: verbannen. En de moderators zijn te zielig om wat te zeggen als die T.Y.F.U.S mensen hier op bokt zeiken dat ik een penny ben, en dat heel mijn verzorgpony verhaal 1 grote pennyverhaal is. Dat is gewoon bullshit, heel bokt is gewoon bullshit. Ga naar calavetti, beter calavetti of iets anders dat deze balachelijke bokt. En weetje, verban me maar weer hoor! Jullie zijn gewoon te zielig, verander dit ja! En ik had meerdere accounts, en denkt zo'n K.U.T moderator dat ik schaduwaccoutns heb, ik ben boos! dit hebk geschreven:
Dat zijn geen schaduw acounts, jullie zijn gewoon snigi. Dat zijn acounts waar ik vroeger op zat. Maar daar ben ik van verbannen omdat ik magnum psyche, mooiste arabier, als je beetje paardengek bent ken je hem wel, op bokt zetten, en die foto's waren van internet. Jullie zijn echt bullshit. Mijn vriendin is ook al verbannen, omdat ze haar verzorgpony's op bokt zetten, en iedereeb gaf commentaar, toen was ze het zat, want iemand stuurdde echt zo'n vals berichtje, en toen schelde ze, ze kon zich niet meer in houden. En toen was ze verbannen, DOM HE! Nou zo belachelijk zijn jullie nou. En nu met mij, godsamme, IEDEREEN zit te zeiken dat ik een penny ben, omdat ik is wat over mijn verzorgpaarden en pony's vertel. Nou als jullie goed waren, zeg er dan wat van, maar jullie kunnen er niet tegen en zetten er een slotje op. echt onzin, dan maak je toch gewoon weer een nieuwe topic, en zoals mij dan maar hopen dat ze je geloven, nog beter calavetti dan bokt, en als dit zo door gaat ga ik dat nog duidelijk maken ook. Of, dan ben ik al verbannen omdat jullie zo zielig zijn. Te zielig voor woorden, waarom geen foto's van internet, omdat iedereen dan net kan doen oftie een pony heeft? Echt onzin. Deze zijn is 1 grote bullshit, en dat ga ik laten merken.
Weet je bokt, ik zal dit laten merken, en ik weet dat ik nu verbannen word, en dat hier een slotje op komt, dat te zielig voor woorden is, een slotje, jullie kunnen er gewoon niet tegenaan. Maar jullie zijn echt; BULLSHIT, en jullie kunnen DE POT OP, en die verzorg pony's en paarden van mij is GEEN PENNYVERHAAL.
Bokt = bullshit 2de deel: Ik genniet er gewoon lekker van. nou komtie hoor: Hahaaa zei het toch, een zielig slotje gekregen, en huppa! een 2de deel. En ik wil inderdaad 1ste worden, en msn taal boeit nu niet meer, voor de gene denken dat ik gek ben: ben ik niet hoor, wil jullie alleen even belachelijk maken, en ik ga door tot dat ik verbannen word, en denk dat het niet lang meer gaat duren, ik ben heel F.U.C.K.I.N.G bokt zat, en ben bang dat er ook nog een 3de deeel gaat komen, oh kheb een bericht gekregen, ga snel kijken!