F_T schreef:Ik heb trouwens ook nog nooit zó vaak om hulp geroepen per dag als sinds de confetti er is.
Herkenbaar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
F_T schreef:Neon schreef:Waar is die taart dan
Onder aan deze pagina.
En vrijwel iedere andere pagina![]()
Just hit bullseye![]()
[ Afbeelding ]
![]()
![]()
dus voor wie zich nog even uit wil leven 
(oke, toegegeven, met Valentijn heb ik 1 keer mijn scherm gevuld met hartjes overload
die verleiding kon ik niet weerstaan). Maar voor wie hoger wil eindigen dan de vorige keer, dit is je kans!
en hebben jullie de nominatie knop al ontdekt en gebruikt?
Koper schreef:Wat is het nominatie-icoontje? Waar kan ik dat vinden?
, klopt (ik zat op mobiel, dan zit het allemaal wat dichter ij elkaar natuurlijk). Maar die knop inderdaad
Maar met werkzaamheden voor Bokt én daarbij het teltopic (en geopereerd worden en je vervelen en helemáál veel op Bokt rondhangen), blijft de teller bij mij oplopen..... Hij telt namelijk niet per se het aantal keer dat er op de taart geklikt wordt, maar het aantal keer dat de confetti getoond word. Dus elke pagina die ik open, telt mee en dat zijn er dus blijkbaar best veel in een maand tijd 
| Gebruiker | Aantal Clicks |
|---|---|
| Lalidan | 9,482 |
| APCIII | 9,338 |
| Kookaburra | 6,859 |
| Zeedraakje | 6,084 |
| solarpleure | 4,753 |
| chanicha | 3,853 |
| Koper | 3,480 |
| jeniej | 3,237 |
| Rocamor | 3,041 |
| Telpeva | 2,860 |
| leintje_ | 2,603 |
| laura22 | 2,531 |
| F_T | 2,295 |
| Cerosa | 2,252 |
| fohadie | 2,202 |
| Mando | 2,082 |
| novaaaasje | 2,007 |
| SjonnieZ | 1,860 |
| meniekske | 1,763 |
| amaniblauw | 1,642 |
Lalidan schreef:Het spijt me jongens, ik ben écht van de knop af geblevenMaar met werkzaamheden voor Bokt én daarbij het teltopic (en geopereerd worden en je vervelen en helemáál veel op Bokt rondhangen), blijft de teller bij mij oplopen..... Hij telt namelijk niet per se het aantal keer dat er op de taart geklikt wordt, maar het aantal keer dat de confetti getoond word. Dus elke pagina die ik open, telt mee en dat zijn er dus blijkbaar best veel in een maand tijd
Gebruiker Aantal Clicks Lalidan 9,482 APCIII 9,338 Kookaburra 6,859 Zeedraakje 6,084 solarpleure 4,753 chanicha 3,853 Koper 3,480 jeniej 3,237 Rocamor 3,041 Telpeva 2,860 leintje_ 2,603 laura22 2,531 F_T 2,295 Cerosa 2,252 fohadie 2,202 Mando 2,082 novaaaasje 2,007 SjonnieZ 1,860 meniekske 1,763 amaniblauw 1,642
Ik zal Bart eens vragen of hij dit nog aan kan passen, maar ik weet niet of dat mogelijk is en zo ja, hoeveel werk dat vraagt.

BartVB schreef:Oops. Foutje.
De onderste twee links waren hetzelfde, beide voor 3x confetti en daar zitten jullie allemaal al aan. Deze link zouden wel moeten werken en ik heb m'n post aangepast:
Uitschakellen (taart-knop blijft wel)
Inschakelen (maar stopt na 3 pagina's in die browsersessie)
Inschakelen met confetti bij iedere pageview

. Maar in elk geval staan advertenties daar uit en dat betekend ook geen confetti.