[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin Februari 2025

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 00:52

Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd

Muronia

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin Februari 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 00:58

Ik heb niet in dat topic gereageerd, wel wat meegelezen. Maar nu ik dit allemaal zo lees vind ik er wel iets van. Dit kinderachtige gedrag zorgt ervoor dat ik ze nooit zou aanraden bij mensen die op zoek zijn.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin Februari 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 02:13

Heel bijzonder deze situatie en inderdaad, zoals al aangegeven wordt : Dit lijkt meer op treiteren en zo de mond proberen te snoeren.

Maar goed, respect voor het team van Bokt. Hopelijk kan het topic weer open, hopelijk blijft er nog wel een bepaalde vorm van vrijheid van berichten, zonder dat er steeds getemd wordt.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 04:42

Wat ontzettend jammer dat een stichting die in theorie zo'n mooi streven heeft, het er zijn voor de paarden die in een slechte/vervelende omstandigheden staan te helpen zo bezig is met het maar niet willen hebben van welk beetje kritiek dan ook. Elk bedrijf, elk mens gaat dat tegen zich krijgen. Zo dwangmatig alles weg willen poetsen geeft juist meer t beeld af dat er iets speelt wat niet ok is. Zo jammer en de paarden zijn er naar mijn mening de dupe van. ( de tijd die je besteed in 1000+ tems en meelezen)

Ik vind het oprecht jammer dat het voor beide kanten zo'n ding aan t worden is

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 09:11

Essie73 schreef:
Polar schreef:
Ik schrik echt van het aantal tems dat nog bovenop de 1000(was het toch?) tems is gekomen.
Ben ergens benieuwd of er aan alle tem-verzoeken wordt voldaan, of dat de berichten die geen regels breken wel blijven staan.

Berichten die niet tegen de regels zijn blijven staan. Juist dat beoordelen neemt veel tijd in beslag, maar we komen er wel.
Uiteindelijk zijn alle berichten beoordeeld.
Jullie geduld hierop wordt erg gewaardeerd.

Dankjewel.

Ik denk dat ze hadden gehoopt dat jullie de handdoek in de ring zouden gooien en het topic verwijderden.
Nog wat extra tems erbij, nu zal bokt het toch wel sluiten?

Let op; mijn gevoel hierbij.

Dus echt geweldig dat bokt team dat juist niet doet.

Voor mij is 1 ding nu zeker. Als 1 van mijn paarden nu komt te overlijden en ik ben op zoek naar een weide maatje. Ik er geen hoef van daar. Ook niet die het zo hard nodig hebben van €250,-