Lettertype

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fenja

Lettertype

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-24 10:53

Bij mij is het lettertype op bokt ineens veranderd. Hoe zet ik dat terug naar oud en vertrouwde beter leesbare lettertype? Ik heb geen idee waardoor het komt. Zelf heb ik nergens wat veranderd aan instellingen ergens en heb het ook alleen hier.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Lettertype

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 10:55

Heb je een screenshot van hoe het eruit ziet?

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 10:57

Gisteren was er een puzzel waarbij je moest zoeken naar de juiste teammie en daarbij heb ik (en ik denk met mij velen) in alle profielen van teammies gespiekt. Bij 1 daarvan stonden linkjes erin, als je daarop klikte kwam je uit bij een andere kleur en lettertype bij een post van jou. Dat heb ik toevallig onthouden. Zou dat ermee te maken kunnen hebben?

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-24 11:03

Muronia schreef:
Gisteren was er een puzzel waarbij je moest zoeken naar de juiste teammie en daarbij heb ik (en ik denk met mij velen) in alle profielen van teammies gespiekt. Bij 1 daarvan stonden linkjes erin, als je daarop klikte kwam je uit bij een andere kleur en lettertype bij een post van jou. Dat heb ik toevallig onthouden. Zou dat ermee te maken kunnen hebben?

Ik ben inderdaad flink aan het zoeken geweest maar wil dit wel graag weg hebben. Heb misschien inderdaad op verschillende dingen gedrukt

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-24 11:06

fenja schreef:
Muronia schreef:

Ik ben inderdaad flink aan het zoeken geweest maar wil dit wel graag weg hebben. Heb misschien inderdaad op verschillende dingen gedrukt

Was inderdaad bij sica in profiel ondertussen ben ik er weer geweest en kon ik het weer uitzetten
Dankjewel.

Sica
Moderator Over Paarden

Re: Lettertype

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-24 11:32

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-24 15:26

Geeft niks kan jij ook niks aan doen hahah maar wel fijn dat het nog werkt kan ik er toch in het groen op valt het niet zo op op het werk.