Logoveranderingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 10:50

soloro schreef:
prugelpiet schreef:
Om dan weer terug te vallen in deze discussie; wat heeft het logo van nu te betekenen? Wat is open?

Veulenverkiezingen geopend? Dat is wat er bij mij op kwam als gedachte. Geen idee of het klopt.

Dat denk ik ook! Het zijn de gouden boktveulens van vorig jaar :)

Foaly

Re: Logoveranderingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 12:07

Maar even, ik snap dat je niet om middernacht gelijk een topic geopend hebt dat bij het logo past. Maar het is nu twaalf uur s middags en er is nog niets te zien, dat vind ik toch wel apart :=

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 12:29

In dit geval kun je toch gewoon hetgeen wat open is, online gooien en het logo daarnaartoe laten verwijzen? :=
We zijn er nog steeds niet achter wat er nu open is, dus is datgene überhaupt al wel geopend dan?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 12:31

Ik zou in dit soort gevallen, een specifiek logo passend bij een specifiek topic, het logo niet automatisch om middernacht laten plaatsen, maar handmatig gelijktijdig met het topic. Lijkt me makkelijker voor elkaar te krijgen dan een topic automatisch plaatsen tegelijk met het logo.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 12:59

Ik hoop niet dat de stemrondes al zijn geopend. Wil graag m'n veulen aanmelden :j

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 13:06

Foaly schreef:
Maar even, ik snap dat je niet om middernacht gelijk een topic geopend hebt dat bij het logo past. Maar het is nu twaalf uur s middags en er is nog niets te zien, dat vind ik toch wel apart :=

ik begrijp de geheimzinnigheid ook niet echt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 13:10

juval schreef:
Foaly schreef:

ik begrijp de geheimzinnigheid ook niet echt.

Klopt

De hele dag zijn er moderators online en hoe vaak ook wel niet om 00.00 uur…

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 13:19

paars schreef:
Wat is er ‘open’? Wordt bokt op sommige uren een ‘alleen lezen’ forum ( :+ )

De veulenverkiezingen, gok ik.

Lijkt me handiger eerst een topic te openen, en dan pas een logo aanpassen. Al zou ik dat sowieso niet te vaak doen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 13:36

Ligt het aan mij of lijken het niet eens veulens?

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 13:42

Misschien gaat het over de Epervierdaagse, dat die voor volgend jaar toch weer door gaat?
Geen idee hoor, maar dat zag ik toevallig net in het nieuws :)

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 13:45

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 13:49

Alja schreef:
Klopt

De hele dag zijn er moderators online en hoe vaak ook wel niet om 00.00 uur…

Zet de tekst een dag van tevoren klaar in Word, en de eerste mod die na 00.00 uur online is maakt een nieuw topic, drukt op Ctrl C + Ctrl V en klaar. Of denk ik dan weer veel te makkelijk? :=

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 14:27

Jullie hebben helemaal gelijk, het loopt weer een keertje chaotisch en typisch op z'n Bokts, rommelig :D Logo stond goed in de planning, de inschrijvingstopics :? Maar die komen eraan en nog tijd genoeg om de roze en blauw gebakken koekkies van 2024 op te kunnen geven!

Leuk dat het is opgevallen dat de goeden koekkies van 2023 in het logo zijn verwerkt, is dat niet enig?

Nog even geduld, we maken het zsm recht!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 16:55

Goeden koekkies??

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 16:59

cissy schreef:
Goeden koekkies??

Ods noemt veulentjes koekies (die worden gebakken, in de buik), 'goeden' was een tikfoutje en moest 'gouden' zijn. Gouden boktveulens 2023 dus :)

Maar het topic is eigenlijk niet bedoeld om de nieuwe logo's te bespreken, maar om een idee te bedenken/idee voor te stellen hoe logovernderingen het best duidelijk gemaakt kunnen worden. Wel dus weer duidelijk dat het fijn is als we ergens kunnen checken waarom het logo is veranderd. Alleen het topic maken lijkt me ook niet top, dan moet je alsnog op zoek waarom het is veranderd, helemaal als je niet elke dag bokt checkt. Vaste plek is fijner.

Hebben de teammies het hierover gehad, hoe jullie zoiets willen oplossen?

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 17:07

Nou idd, een stomme typfout! ^)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 17:45

Kan er niet gewoon een sticky topic komen waar ik vermeld word wanneer het logo word veranderd en waarvoor dit dient? Dat kan zelfs een topic zijn waar verder niet op gereageerd kan worden. Lijkt me niet zo ingewikkeld, scheelt veel zoeken en verwardheid.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 17:49

Stickies zijn zinloos, in mijn bescheiden mening. En het heeft ook geen meerwaarde om die zaken op 1 plek te houden. (Als je in zo'n topic komt is het niet interessant om te lezen waarom het topic 5 maanden terug veranderd was.)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 17:50

prugelpiet schreef:
Kan er niet gewoon een sticky topic komen waar ik vermeld word wanneer het logo word veranderd en waarvoor dit dient? Dat kan zelfs een topic zijn waar verder niet op gereageerd kan worden. Lijkt me niet zo ingewikkeld, scheelt veel zoeken en verwardheid.

Nou, zo'n drama is het ook weer niet. Ja, we zijn nieuwsgierig maar ben ik de enige die na over de voorpagina scrollen en niets vind, ik dan denk, mwah ik zie t later wel. :+

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 18:50

Ods schreef:
Jullie hebben helemaal gelijk, het loopt weer een keertje chaotisch en typisch op z'n Bokts, rommelig :D Logo stond goed in de planning, de inschrijvingstopics :? Maar die komen eraan en nog tijd genoeg om de roze en blauw gebakken koekkies van 2024 op te kunnen geven!

Leuk dat het is opgevallen dat de goeden koekkies van 2023 in het logo zijn verwerkt, is dat niet enig?

Nog even geduld, we maken het zsm recht!

Wordt er vandaag nog het aanmeld topic geopend? Dan weet ik of ik nog moet blijven verversen :+

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 19:13

Is het niet mogelijk om wanneer je met je muis over het logo gaat een tekst te laten zien met uitleg?
Al is dat misschien geen optie voor mobiele gebruikers...

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 19:17

SayaJones schreef:
prugelpiet schreef:

Nou, zo'n drama is het ook weer niet. Ja, we zijn nieuwsgierig maar ben ik de enige die na over de voorpagina scrollen en niets vind, ik dan denk, mwah ik zie t later wel. :+

Als je dit al drama vind dan weet ik het ook niet meer :')

Er word in dit topic genoeg aangegeven dat niet iedereen altijd weet wat een aangepast logo betekend. Het is echt een kleine moeite om daar ergens even toelichting over te geven. Kost ongeveer 30 seconden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 19:28

Dus het logo is (bewust, neem ik aan) veranderd en om half 8 ‘s avonds is nog steeds niet duidelijk waarom/waarvoor? Waarschijnlijk veulenverkiezing maar ook dat topic is er nog steeds niet? := :=

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 19:33

Berdien, waarom zou dat gek zijn? De ene persoon zou het logo doen, die zet dat op tijd klaar, scriptje springt netjes aan om 0:00 -> nieuw logo. Andere persoon zou het topic doen, ergens in de ochtend, maar griep/losgebroken paarden/kleinkinderen/een verrassingsbrunch of weet ik wat er tussengekomen is, en die is daar niet aan toegekomen.

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-24 19:40

Ze hebben echt net 2 min geleden de bokt veulen verkiezings topics geopend.
Ze hadden beter nog 24 uur kunnen wachten met de verandering van het logo.

Eerst topics dan pas het logo lijkt mij een duidelijkere optie .