Nikass schreef:Ik dacht dat jij net schreef dat je een voorstander was van sociale omgang met elkaar. Vindt jij dat een vriendelijke reactie van de ts?
En een ander topic erover openen gaat dus opnieuw voorbij aan de essentie van dit topic wat we nu hebben.
Aangezien ik degene ben waar dit over gaat, wil ik best een toelichting geven. Mijn eerste opmerking in het topic was heel normaal bedoeld. Omdat het hele topic in een bliksemflits werd “gekaapt”. Ik hoopte daarmee dat de mensen die aan het “kapen” waren ook het besef zouden krijgen dat het topic hiervoor niet bedoeld of gecreëerd was.

Alle opmerkingen erna waren een uiting van “hakken in het zand, kont tegen de krib etc.” (Eerlijk is eerlijk) Want ja, een aantal mensen waren zeer duidelijk aanwezig en ik kreeg het gevoel dat ik mezelf een rotmens diende te vinden omdat ik een topic durfde te openen en het in mijn hoofd haalde om er te bestellen. Misschien was het niet zo bedoeld, maar zo kwam het bij mij wél binnen. En ja, ik heb ook een groene pb gehad hoor, oeps!

Ik hanteer de stelregel dat ik mezelf niet met het leven van een ander bemoei. Ik kan niet in de portemonnee van iemand anders kijken en ja, ik heb wel degelijk een moraal kompas. Maar hey, het ontwerp en de uitvoering is voor iedereen anders.
Ik heb de moeite genomen om alle 17 pagina’s te lezen en wilde het eigenlijk naast me neerleggen. En wie weet wakker ik wel weer wat aan, dan spijt me dat alvast.
Maar bedenk je goed dat ik in de basis geen topic heb geopend om kwaad bloed te zetten of om een enorme discussie te ontketenen. Ik wilde, simpelweg, gewoon een gezellig topic om met anderen te kletsen. Dat was het. Niks meer, niks minder.