Ik ben bekend met dit probleem en krijg het normaal altijd weg (heb het 2x eerder gehad) dmv Ad Aware erover heen, laten scannen met mijn anitivirus en via de manier die Eline heeft gemeld in een soortgelijk topic maar nu lukt het echt niet...Ook bij configuratiescherm via programma's onnodige troep weggehaald maar nog blijf ik het houden...
Ik had ook last van banners midden in de pagina, ook van Remarkit en die heb ik kunnen verwijderen via hun site. Maar de pop ups krijg ik dus niet weg...
Ik weet wat het is hoor. Krijg het alleen niet weg. Malware Bytes is nu aan het scannen...
vosscot
Geplaatst: 14-04-14 19:24
Ken het, had zoo tycoon gedownload en kreeg dit er bij Alles wat het maar kon zijn verwijderd, cookies ook. Uiteindelijk heel de pc opgeschoont en een back up moeten maken van alles wat ik nog moest bewaren.. toch even zoet mee geweest.
Het is vaak belangrijk dat je zowel de extensies als de geinstalleerde programma's bekijkt, en dat je de programma's helemaal afsluit en het dan nog eens nakijkt. (Want soms installeert het programma de extensies weer...) Het is echt troep in elk geval
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-14 19:53
Ik heb al eventuele vreemde dingen weggehaald bij extensies. Via configuratiescherm heb ik dus ook al alle troep weggehaald. Malware Bytes is nog aan het scannen maar heeft ondertussen wel 144 objecten verwijderd...
Die achterlijke banner komt ook steeds weer terug in het midden van de pagina.