Ik heb deze vraag al twee keer eerder gesteld maar er nog geen antwoord op gekregen. Ik zat er al over te denken of ik hem nog een keer duidelijk zal stellen. Ja lastig hè?
Ik wil graag zoeken op "zonder zadel" of "zonder hoofdstel" maar krijg dan allerlei advertenties van o.a. hoofdstel zonder neusriem e.d..
[FZ] Zoekfunctie en in het Ronde Tafel Topic:
Motje11 schreef:- De zoekfunctie op bokt vind ik nogal onhandig. Het meest mis ik de mogelijkheid om op twee woorden achter elkaar te zoeken. Ik wil bijvoorbeeld zoeken op "zonder hoofdstel" of "zonder zadel". Dan krijg ik allerlei berichten waar de woorden zonder en/of hoofdstel in voorkomen, vaak "hoofdstel zonder neusriem" e.d.
Ik zoek nu ook wel eens via Google op bokt (page:bokt.nl) maar dan staat het weer niet op chronologische volgorde.
Met die + en - werkt dus niet, want we willen ze in de juiste volgorde en niet "hoofdstel zonder".
Amaralab, misschien heb jij wel iets aan de Google functie. Dan zet je de woorden tussen aanhalingstekens zoals altijd op Google, en daar achter page:bokt.nl
Dan zoekt Google op Bokt.
Laatst bijgewerkt door Motje11 op 06-04-11 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt