Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met sjanetje?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met sjanetje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 19:47

Een tijdje terug heeft sjanetje hier op bokt een advertentie geplaatst waarin zij o.a. een bontje (en meer artikelen) te koop aanbood.

De transactie met bokker WinBinChes is niet naar wens verlopen. WinBinChes heeft een bontje van sjanetje gekocht, het geld is overgemaakt, maar
de bontje is nog steeds niet verstuurd. Ondanks herhaaldelijke pogingen om tot een oplossing te komen voor dit probleem, heeft sjanetje helaas geen gehoor gegeven aan ons verzoek om dit op een nette manier op te lossen.

Zijn er meerdere mensen die ooit iets van sjanetje gekocht hebben en dat niet/gedeeltelijk hebben ontvangen? Of zijn er mensen met meer informatie? Stuur dan een pb.

Dit topic is niet bedoeld om te speculeren of deze bokker wel of niet eerlijk is. Dit topic is bedoeld om meer informatie te krijgen. Offtopic reacties zullen worden verwijderd.

Ellen__

Berichten: 1980
Geregistreerd: 29-01-08
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 13:06

nou het is niet tot een transactie gekomen maar ik heb haar meerdere malen een pb en email gestuurd en een reactie in haar topic omdat ik interessehad in iets wat ze verkocht maar er werd gewoon helemaal geen reactie gegeven.

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met sjanetje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 14:22

Ja ik, ik stuur je een pb!