Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Amber_vz?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132238
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Amber_vz?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 22:23

Een tijdje terug heeft Amber_vz hier op bokt een advertentie geplaatst waarin zij o.a. een halsterset en een set witte bandages te koop aanbood.

De transactie met de Bokkers Christafaas2 en LIS is niet naar wens verlopen. Ondanks herhaaldelijke pogingen om tot een oplossing te komen voor dit probleem, heeft Amber_vz helaas geen gehoor gegeven aan ons verzoek om dit op een nette manier op te lossen.

Zijn er meerdere mensen die ooit iets van Amber_vz gekocht hebben en dat niet hebben ontvangen? Of zijn er mensen met meer informatie? Stuur dan een pb.

Dit topic is niet bedoeld om te speculeren of deze bokker wel of niet eerlijk is. Dit topic is bedoeld om meer informatie te krijgen. Offtopic reacties zullen worden verwijderd.

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Amber_vz?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:33

Ik heb een poos geleden uit het zelfde topic als Christafaas2 een halster + lijn gekocht. Deze heb ik echt 1 dag nadat ik betaald had netjes ontvangen.

Mijn verhaal ging zo ik had het met spoed nodig en als ze dit met spoed kon verzenden kocht ik dit netjes volgens afspraak heb ik mijn spullen gekregen, dus ook een positieve reaktie!!!

echt hoor ik van christafaas en meerdere bokkers dat madam haar afspraken niet na komt.

Nadjaforever
Berichten: 1231
Geregistreerd: 10-04-06
Woonplaats: midden van het lannd

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Amber_vz?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:45

ik lees even mee in dit topic... ben erg benieuwd wie en hoeveel bokkers er reageren
ook ken ik Kapi_dust en die had ook in het beruchte topic geboden en geld over gemaakt!
nu weet ik van haar dat ze ook nooit haar spullen heeft ontvangen!

ladyleonie

Berichten: 765
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Emmeloord

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Amber_vz?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:04

ik heb iets bij haar gekocht en gewoon gekregen

Karl66

Berichten: 29789
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Meerdere mensen slechte EA-ervaringen met Amber_vz?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 12:25

Moderatoropmerking:
Ik heb de offtopic reacties uit dit topic gesplit. Heb je nog geld of goederen tegoed, dan kan je via PB contact met een mod opnemen.