*stipje* *ik volg* etc...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

*stipje* *ik volg* etc...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 12:21

Meer Bokkers die dit best vervelend vinden??
Veel Bokkers schijnen niet te weten dat je niet hoeft te reageren in een topic, om het topic te volgen.

Linksbovenin staat een súperhandig icoontje met een blaadje erin, waar je op kunt klikken. Er verschijnt dan een zwart stipje. Nu volg je het topic. Klik je er nog eens op, is het zwarte stipje weg en volg je het topic dus niet meer.

Dan hoef je dus geen offtopic reacties meer te plaatsen met "Ik volg!" "Een stipje!" etc. :D

AdnerB

Re: *stipje* *ik volg* etc...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:25

mooie uitvinding dat stipje bovenin maar volgens mij krijg je dan van ieder bericht een email om op de hoogte te blijven wat ik niet echt handig vind..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:26

AdnerB schreef:
mooie uitvinding dat stipje bovenin maar volgens mij krijg je dan van ieder bericht een email om op de hoogte te blijven wat ik niet echt handig vind..

Dit kan je uitzetten bij je instellingen :)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:26

Ik niet, dat kan je namelijk uitzetten Adner

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:27

Ligt het aan mij of zie ik het icoontje niet? :')

Amado7

Ik heb daar nooit last van gehad Adner.

Maar ik heb er ook een hekel aan, zet dan gewoon zo'n stipje neer.
Mensen willen misschien laten zien dat ze meelezen?

Amado7

puppy1128 schreef:
Ligt het aan mij of zie ik het icoontje niet? :')

Links, naast abonneer

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 12:29

AdnerB schreef:

Dat krijg je als je op "abboneer" klikt :-)

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:31

Ik vind het niet vervelend :-) Zo kun je ook weer zien wie het topic volgen. Het is maar net waar je je druk over maakt.

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:32

Gevonden :P

ik vind het eigenlijk zelf wel leuk om te lezen/zien wie me 'volgt' BV bij me tekeningen :P

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:32

Die stipje's berichten tem ik ook altijd,waarom een nutteloos bericht plaatsen als je heel simpel dat icoontje aan/uit kan klikken.

En die +1 berichten! _-:( _-:(

Echt zo nutteloos! Reageer dan niet of geen een toevoeging maar die +1 is ook mega irritant.
Stond trouwens ook al in zo'n bokt maand topic oid.

Ilsse,het is irritant omdat de reactie's die wel waardevol zijn heel gemakkelijk over het hoofd gezien worden.

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:35

Ik erger me er totaal niet aan. Dit topic zeker geopend nav mijn reactie op het weggeeftopic. De Ts heeft mij even netjes geleerd hoe ik een topic moet volgen :) . Bedankt daarvoor.
Ik erger me er meer aan als iemand dus reageerd van 'stipje' of 'ik volg' en dat je dan vervolgens half bokt over je heen krijgt. :j

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:35

Zoals je in de Bokt Regels kunt lezen zijn "stipjes" reacties niet de bedoeling op Bokt. Wanneer je
een topic wilt blijven volgen, maar je (nog) niet iets bij kunt dragen, kun je met één handeling topics in je eigen berichten zetten.

Door op het rondje voor een topic te klikken voeg je een topic toe aan je Eigen Berichten. In je eigen berichten kun je exact hetzelfde doen om bijvoorbeeld dat huiskamer topic uit de lijst te verwijderen dat je al tijden niet meer volgt maar dat nog wel bovenaan de lijst staat.

Afbeelding

Meer informatie kun je hier lezen: [FZ] Nieuwe versie van de forumsoftware

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:41

Tja er zijn zoveel irritante dingen op bokt +o) Ik maak me er niet zo druk over en stoor me er helemaal niet aan. Als ik iets zoek of wil lezen vind ik het ook wel tussen de stipjes. Maarja regels zijn regels :Y) En bokt zal bokt niet zijn als er niet heeeeel erg veel regeltjes waren.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:43

*Ik volg dit even*

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:44

Oké geintje, maar ik snap precies wat je bedoeld, zo irritant..

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:45

Lara schreef:
*Ik volg dit even*

:')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:08

Ik snap echt totaal wat je bedoelt.. Soms zie je in een nieuw of interessant topic wel bijna een pagina vol "stipje" en dan denk ik altijd, reageer gewoon even iets nuttigs..
Bij bijvoorbeeld een tekening vind ik "goh ziet er goed uit, ik ben benieuwd naar je verdere vorderingen" en stuk informatiever dan "stipje".. En als je echt niets weet te zetten kun je inderdaad gewoon een stipje aanklikken.

Aan de andere kant zijn er voldoende bokkers die niet weten hoe het stipjessysteem werkt en andere mensen stipje zien zeggen er erachter komen dat als je ergens reageert het in je eigen berichten terechtkomt.. Dan is het wel weer soortvan logisch..(zo duurde het bij mij een week voordat ik eigen berichten überhaupt doorhad O:) )

Je zou haast de mensen die stipje zeggen allemaal willen temmen en dan een PB sturen met uitleg hoe ze n stipje kunnen zetten :')

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:11

Lara schreef:
*Ik volg dit even*

De verleiding was zo groot, maar jij was me al voor xD

Zelf zet ik graag stipjes bij topics. Zo hoef ik in ieder geval geen onzinnige berichten te plaatsen en ben ik ook niet verbonden met het topic :')

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:42

Ik loop al iets te lang mee om me er nog aan te storen denk ik.. :')
'Vroegah' kon je niet anders dan even een kort berichtje plaatsen en het later helemaal lezen.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:20

Is het niet mogelijk een soort virtuele toer te maken op bokt. In een soort "filmpje" te laten zien hoe bokt werkt, bij aanmelding? Wat je ook wel bij computerspelletjes ziet. Weet niet of het wat is of dat het uberhaupt mogelijk is?

Vind die stip reacties 1 x niet storend, maar als het 10 x achter elkaar gebeurd dan stoor ik me er meer aan.

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:28

Het is dat je het nu zegt en dat sommige het voordoen, want ik lees er blijkbaar altijd straal overheen. :o
Ikzelf heb er geen last van, maar ik snap dat het vervelend kan zijn.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:29

Eline_S_S schreef:
Ik erger me er totaal niet aan. Dit topic zeker geopend nav mijn reactie op het weggeeftopic. De Ts heeft mij even netjes geleerd hoe ik een topic moet volgen :) . Bedankt daarvoor.
Ik erger me er meer aan als iemand dus reageerd van 'stipje' of 'ik volg' en dat je dan vervolgens half bokt over je heen krijgt. :j

+1!

Ik erger me er ook niet aan, maar dat kan ook komen doordat ik het zelf soms doe.
Ik wist niet dat je via dat icoontje ook een topic kon volgen, maar weet dat nu. Bedankt TS!

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:32

fleurtjeuh schreef:
AdnerB schreef:

Dit kan je uitzetten bij je instellingen :)

Hoe kun je dit uitstellen dan?
Ik heb namelijk best wat topics die ik volg.. en ik krijg de hele dag door mailtjes van bokt wat trouwens ook best iritant is :')
Mag ook in een pb hoor!

En over de "ik volg" berichten ben ik het helemaal eens, het is best wel iritant als overal van die berichten geplaatst worden...

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:36

_MelloW_ schreef:
Is het niet mogelijk een soort virtuele toer te maken op bokt. In een soort "filmpje" te laten zien hoe bokt werkt, bij aanmelding? Wat je ook wel bij computerspelletjes ziet. Weet niet of het wat is of dat het uberhaupt mogelijk is?

Vind die stip reacties 1 x niet storend, maar als het 10 x achter elkaar gebeurd dan stoor ik me er meer aan.

Als zoiets mogelijk is vind ik dat echt een goede optie!
Kan evt ook met foto's natuurlijk..

Een simpele uitleg, hoe kan ik topics vinden, hoe plaats ik een foto, wat moet ik doen als mensen offtopic gaan in een topic (temmen)..

@karin 92, als je naar je instellingen gaat, en dan links in het rijtje "beheer abbonementen", als je alleen het stipje aanklikt krijg je geen mail, als je klikt op "abboneren" wel.