Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwipitje schreef:Een betere wereld begint bij jezelf. Als je zelf nooit reageert op topics, vind ik niet dat je mag klagen dat je zelf geen reacties hebt. Als iedereen nou eens in topics zou reageren als hij of zij ook in dat forum foto's plaatst dan zouden er vanzelf meer reacties komen.
stef schreef:Kiwipitje schreef:Een betere wereld begint bij jezelf. Als je zelf nooit reageert op topics, vind ik niet dat je mag klagen dat je zelf geen reacties hebt. Als iedereen nou eens in topics zou reageren als hij of zij ook in dat forum foto's plaatst dan zouden er vanzelf meer reacties komen.
Maar zou dat schelen? Is het een wisselwerking? Ga jij bij mij reageren als ik bij jou reageer?
Eleionomae schreef:ik heb met de kraamstal foto's met alle itp's eigenlijk dat ik het heel leuk vind om te kijken maar dat er toch 20x het zelfde voor mij is gezegt en dat ik het dan niet heel nodig vind om dan ook nog weer een keer dezelfde reactie te plaatsen...
Jeanine93 schreef:Ik wil even reageren op _Arwen_ ;Ik denk dat het sowieso komt dat je weinig reacties hebt omdat je het filmpje in een link heb staan. Als je foto's plaats en een filmpje die zichtbaar is, is het makkelijker op te reageren. Even een tip