Reacties krijgen op niet info topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Reacties krijgen op niet info topics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 13:16

Zodra er om raad of een mening gevraagt wordt heeft iedereen zijn oordeel klaar (al dan niet kloppend) maar niet informatieve topics, zoals foto topics lijk je jezelf in allerlei bochten te moeten wringen om een beetje reacties te krijgen.

Vraag me af hoe dat komt?

Zo heb ik zelf momenteel 2 topics op KS-ITP
1 is 103 x gekeken en 2 reacties

ander is 560 x gekeken en 13 reacties....

Of het moeten geweldige foto's zijn waar niks op aan te merken is, of het moeten waardeloze foto's zijn waar van alles op aan te merken is lijkt het wel.
Dit is gewoon jammer, want het motiveert mij iig niet tot het maken van (foto) topics....

petitparis

Re: Reacties krijgen op niet info topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:20

idd sommige reeds 100x uitgekauwde onderwerpen komen steeds terug en iedereen blijft uitgebreid z'n mening verkondigen. iedereen zijn goed recht, maar als je dan een schouderklopje wil of goede raad" of ervaringen, dan heb je met een een beetje pech amper reacties...

hoe of waarom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:37

Heb hier jaaaaaaaren geleden ookal eens een topic over gehad :j
Ik maak graag foto's maar ik heb geen geweldig toestel (al is dat in de loop der jaren wel verbeterd) en ik ben ook altijd alleen dus moet alles zelf doen ... Daarom kan je dus niet de spectaculaire fotoshoot-foto's maken .. en dan lijkt het niet interessant .. terwijl ik wel mijn best doe om het goed te doen (dus geen halve hoofden en weet ik het).

Tegenwoordig gaat het wel iets beter, sinds ik met vrijheidsdressuur enzo bezig ben en meer daar post komen er ook wel wat meer reacties, omdat je daar zeg maar een vast clubje mensen hebt. Verder post ik bij springen ITP en gewoon ITP en dan ligt het er echt aan of je onderwerp aantrekt denk ik ... Soms gaat een topic heel goed, soms denk ik: waarom heb ik de moeite gedaan ...

Ik moet wel toegeven dat ik zelf ook heel weinig op fototopics reageer :o Ik probeer wel, maar ik lijk altijd de topics open te klikken waarbij ik denk "wat moet ik daar nu over zeggen" ... dus ja, dan sluit ik het maar weer ... Maar ik merk wel dat als ik me daar wel voor inzet dat de mensen van die topics ook wel eens bij jou langskomen als je geluk hebt ... Is ook maar normaal, dus ik ga dat toch weer meer proberen :Y)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:38

Een betere wereld begint bij jezelf. Als je zelf nooit reageert op topics, vind ik niet dat je mag klagen dat je zelf geen reacties hebt. Als iedereen nou eens in topics zou reageren als hij of zij ook in dat forum foto's plaatst dan zouden er vanzelf meer reacties komen.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:39

Dat is idd jammer :j
Ik open ook bijna geen foto topics meer op bb itp (heb geen paard meer) want ik krijg 1 reactie ofzo :') Dat is gewoon jammer.
Als ik erlangs kom in de actieve lijst en ik open een itp, reageer ik wel altijd even, als het leuke fotos zijn..
maar ik snap precies wat je bedoelt. Mensen zijn alleen nog maar aan het discussieren hier :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:40

Wat ik trouwens wel doe ... alleen op de topics reageren die al boven mijn topic staan ... Want als je op alles reageert zeg maar, gaat jou topic eindeloos naar beneden en dan is het helemaal hopeloos := Is misschien ook wel een puntje ...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 14:35

Kiwipitje schreef:
Een betere wereld begint bij jezelf. Als je zelf nooit reageert op topics, vind ik niet dat je mag klagen dat je zelf geen reacties hebt. Als iedereen nou eens in topics zou reageren als hij of zij ook in dat forum foto's plaatst dan zouden er vanzelf meer reacties komen.

Maar zou dat schelen? Is het een wisselwerking? Ga jij bij mij reageren als ik bij jou reageer?

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:41

Ik geloof niet dat het een wisselwerking is hoor, ik doe daar niet aan mee in elk geval. Bokt heeft ook te veel gebruikers om ze allemaal te kunnen onthouden.
Zelf plaats ik weinig reacties bij foto's omdat er vaak reacties weggehaald worden. soms is het nodig als er weer een gezeik is, maar ik heb nu al zo ontzettend vaak mee gemaakt dat mijn lieve reactie weggehaald is door een mod. na wat heen en weer gemail worden ze wel terug gezet maar ik ben niet van plan dat te blijven doen. Het lijkt mij niet aan de schrijver van een post om daar achteraan te gaan maar aan de mods om beter te kijken voor ze wat weg halen. Misschien ben ik niet de enige !!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:45

Het is natuurlijk wel zo dat als je een topic opstart en iemand reageert en je ziet later die naam weer voorbij komen dat je dan automatisch denkt he dat is die en die, even kijken wat voor fotos die hebt en dan reageer je toch wel automatisch hoor, tenminste ik wel, ik vind de fototopics juist gaaf!!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 14:47

Ik merk wel dat je meer reacties krijgt als je vaker topics plaatst, omdat mensen je dan 'leren kennen' en het ook leuk vinden om de vorderingen te volgen.
Motiveert alleen nog steeds niet echt om een topic te openen als je niet zo vaak de mogelijkheid hebt tot foto's :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:41

ik heb met de kraamstal foto's met alle itp's eigenlijk dat ik het heel leuk vind om te kijken maar dat er toch 20x het zelfde voor mij is gezegt en dat ik het dan niet heel nodig vind om dan ook nog weer een keer dezelfde reactie te plaatsen...

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:43

stef schreef:
Kiwipitje schreef:

Maar zou dat schelen? Is het een wisselwerking? Ga jij bij mij reageren als ik bij jou reageer?

Degene waar jij op reageerd, herkent jou dan wel, en zal eerder reageren (naar mijn mening)

Maar wat voor reacties verwacht je?
Als er al 3x is geschreven: aah wat lief!
Dan weet ik meestal niet zo 1,2,3, wat ik dan moet vertellen :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 17:47

Ik open dit topic met name om eens te zien wat ik zelf aan mijn topics zou kunnen doen om meer reacties te krijgen zonder dat ik bij een prof een fotoshoot moet bestellen of mijn jaarling met een slof ik elkaar moet trekken ;)
Wat voor reacties? net als andere krijgen die wel 3/4/5 pagina's krijgen.
Het is niet alleen bij mezelf hoor, ik zie tegenwoordig legio (foto) topics met 10 reacties oid

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 18:00

Soms komt het misschien ook wel omdat er veel ITP topics tegelijkertijd geopend worden??

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 18:04

Ik vind het inderdaad ook heel erg jammer. Hier is een topic waar ik goed mijn best op heb gedaan. Ik heb er zelfs filmpjes op gezet omdat mensen dan beter een beeld konden krijgen. Meer dan 600x bekeken, 2 reacties.

[RIJ-ITP] Arwen @ opbouwend werk (filmpje)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 18:15

Als ik op mijn werk zit te bokken mag ik wel op internet maar geen filmpjes bekijken, dus bv heb ik je topic wel gezien, maar kon ik niet kijken, misschien zijn er zo nog wel meer mensen?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 18:23

Ik waag me niet aan rijtechnisch commentaar iig :n daarvoor ben ik al veels te lang niet met paarden bezig geweest, en buiten dat kan ik zelf helemaal niet zo goed rijden, dus kan ik moeilijk een ander gaan bekritiseren :P

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 19:15

Ik had het ook expres bij ITP gezet omdat je dan ook mag zeggen 'leuk paard, verder niet erg veel zinnig commentaar te geven'.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 19:17

dit heb ik dus ook,
soms denk je dat je heel onbelangrijk bent.

Jeanine93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 19:19

Ik wil even reageren op _Arwen_ ;Ik denk dat het sowieso komt dat je weinig reacties hebt omdat je het filmpje in een link heb staan. Als je foto's plaats en een filmpje die zichtbaar is, is het makkelijker op te reageren. Even een tip :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 19:22

Eleionomae schreef:
ik heb met de kraamstal foto's met alle itp's eigenlijk dat ik het heel leuk vind om te kijken maar dat er toch 20x het zelfde voor mij is gezegt en dat ik het dan niet heel nodig vind om dan ook nog weer een keer dezelfde reactie te plaatsen...

Dat heb ik ook :j
Plus dat ik alleen de opmerking 'leuk veulen!' ook zo loos vind := Ik wil wel wat te zeggen hebben voor ik wat zeg. Dat betekend overigens niet dat ik het niet leuk vind om te zien :)
Ik denk wel dat het helpt als er meedere topics elkaar opvolgen. Als ik een leuk veulen/paard/combinatie zie maar niks weet te zeggen dan blijf ik de topics daarover meestal wel volgen, en dan is de kans op een reactie steeds groter, omdat je meer nuttigs kan zeggen als je een veulen/paard/combinatie langer kent.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-05-11 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 19:22

En dan klik ik op je topic(ondertitiel): 7 pagina's!!! :wow:
En klagen..... :+

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 19:23

Aha :). dan moet ik nog even leren hoe je een filmpje zichtbaar kunt krijgen. Dank je wel :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 19:23

Je hebt ook niet altijd zin om te reageren. Ik kijk vaak zat naar foto's en dat zijn dan vaak huis-tuin en keuken foto's van een redelijk doorsnee dier. Er zijn zo veel dezelfde topics, dan is het niet uitdagend om er commentaar bij te zetten. Dan vind ik het leuk om te kijken, maar heb ik niet echt de drive om te reageren. Tenzij het iemand is die ook regelmatig in mijn topics reageert. Dus bij mij werkt die wisselwerking wel. Ik kijk sowieso heel weinig in fototopics en reageer dus enkel als ik of hele mooie foto's zie, of een geweldig mooi en apart dier, of iets heel knaps zie qua rijden/kunstje enz. Of er gaat iets gruwelijk fout dan kan ik vaak ook niet op mijn handen gaan zitten :)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 19:24

Jeanine93 schreef:
Ik wil even reageren op _Arwen_ ;Ik denk dat het sowieso komt dat je weinig reacties hebt omdat je het filmpje in een link heb staan. Als je foto's plaats en een filmpje die zichtbaar is, is het makkelijker op te reageren. Even een tip :)

Ja dat zou ook een punt zijn waardoor mensen minder reageren. Goede tip van Jeanine.