Opruimen van bokt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Opruimen van bokt

Ja
104 (41%)
Nee
124 (49%)
Hoeft niet perse
24 (9%)

Totaal aantal stemmen: 252

BE_GENTLE

Opruimen van bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 00:20

hallo mensen.

Vinden jullie ook niet dat bokt een grote zomer schoonmaak moet houden ??
Ik erger me namelijk dood aan oude topics, dubbele topics, gesloten topics etc. etc.

o.a

Oude topics verwijderen 2 jaar oud en langer !!
Gesloten topics verwijderen.
Mensen verwijderen die al 1 jaar en langer niet op bokt zijn geweest.
dubbele topics niet sluiten maar verwijderen.
Nieuw uiterlijk :) kleurtje of zo ?
Ook vind ik dat er veel te veel regels zijn en deze niet goed aangegeven worden.
Te veel forum onderwerpen en niet overzichtelijk.

Wie is het hier mee eens ?? mischien wordt er iets gedaan als er veel mensen reageren

Anoniem

Re: Opruimen van bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:21

Gaat niet gebeuren. :P Helaas.

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:23

Je hebt Bokt niet goed in de gaten gehouden. Over de lay-out loopt een heel topic aangezien ze deze gaan veranderen.
En waarom topics verwijderen? Ooit staat er nog handige informatie in.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:23

Bokt is momenteel al bezig aan een nieuwe lay-out.
Als bokt berichten/topics gaat verwijderen, vallen er 'gaten' in bokt. Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen maar dat is geen oplossing.

Als je even de zoekfunctie had gebruikt had je gezien dat hier al meerdere topics over zijn geweest, want op deze manier draag je alleen maar bij aan een 'vol' bokt. Dan kan dit topic ook per direct op de mesthoop ;)

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 00:24

Denk ook dat dit tevergeeft is, maar proberen kan altijd.

Ik zie ook graag alle gesloten topics weg gaan. (Niet meteen, maar een maand na sluitin g oid)

Maar een ander uiterlijk komt er toch al?

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 00:25

Erpel schreef:
Je hebt Bokt niet goed in de gaten gehouden. Over de lay-out loopt een heel topic aangezien ze deze gaan veranderen.

Ja maar die informatie wordt ook altijd wel gegeven in soort gelijke topics. en dus onnodig om te openen of te bewaren.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 00:26

mistid schreef:
Als bokt berichten/topics gaat verwijderen, vallen er 'gaten' in bokt. Weet niet precies hoe ik het uit moet leggen maar dat is geen oplossing.

Als je even de zoekfunctie had gebruikt had je gezien dat hier al meerdere topics over zijn geweest, want op deze manier draag je alleen maar bij aan een 'vol' bokt. Dan kan dit topic ook per direct op de mesthoop ;)

Precies het wordt vol maar aangezien 9 van de 10 mensen niet zoekt en dit niet fijn vinden gebeurd er dus zoals dit dat er dubbele post over komen maar die anders neer gezet worden als titel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 01:48

BE_GENTLE schreef:
Precies het wordt vol maar aangezien 9 van de 10 mensen niet zoekt

Hoe kom je aan die info?

DinkieToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 01:51

Ben het er gedeeltelijk wel mee eens..
de oude EA en HK topics kunnen, denk ik, evt wel weg..
Maar ik gebruik regelmatig de zoekfunctie om info over bepaalde dingen op te zoeken..
Heel vaak komt het ook voor dat ik op Google iets zoek, en ik dan op Bokt uit kom..
Toch erg handig als de info dan indd nog bestaat :)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 01:53

BE_GENTLE schreef:
Erpel schreef:

Ja maar die informatie wordt ook altijd wel gegeven in soort gelijke topics. en dus onnodig om te openen of te bewaren.

Nou nee. En wat denk je van topics an overleden paarden ed.? Erg onrespectvol om die weg te halen...

BE_GENTLE schreef:
mistid schreef:

Precies het wordt vol maar aangezien 9 van de 10 mensen niet zoekt en dit niet fijn vinden gebeurd er dus zoals dit dat er dubbele post over komen maar die anders neer gezet worden als titel :)

? Jij bent nu zelf degene die niet eerst even verder gezoch heeft voor dit topic te openen :+

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 01:59

wow x_marr je hebt wel gelijk ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 02:13

BE_GENTLE schreef:
mistid schreef:

Ik heb net veel aan oude topics. Zou niet weten waarom waardevolle informatie verwijderd moet worden. Vergeet niet dat een aantal bokkers inmiddels geen bokkers meer zijn en dat die informatie dus definitief verloren zou gaan als je het topic verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 08:18

Ik ben tegen. Ik zou het helemaaaaal niet fijn vinden als oude topics worden verwijderd, en helemaal HK topics! In de loop der jaren zijn er in mijn HK topics hele heftige dingen gebeurd. Soms wil je dat nog even teruglezen, put je daar hoop en steun uit... Bovendien is bokt wbt paardgerelateerde topics een ware database aan gegevens, tips en trucs geworden.

Bokt loopt prima op z'n servers, is snel zat... Gewoon zo laten :)

Cherry

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 08:31

BE_GENTLE schreef:
hallo mensen.

Vinden jullie ook niet dat bokt een grote zomer schoonmaak moet houden ??
Ik erger me namelijk dood aan oude topics, dubbele topics, gesloten topics etc. etc.

o.a

Oude topics verwijderen 2 jaar oud en langer!!Nee,want anders gaat eventuele info over handelaars ed,verloren.
Gesloten topics verwijderen. Ben ik het ook niet mee,er zijn tig gesloten topics die ik nog graag eens doorlees,en veel bokkers met mij.
Mensen verwijderen die al 1 jaar en langer niet op bokt zijn geweest. Ten eerste,bokt doet niet aan verwijderen,en wat met bv Ikenindi,die door gezondsheidsproblemen ed een tijdje niet kunnen komen?
dubbele topics niet sluiten maar verwijderen. Ben ik het wel mee eens,maar meestal worden deze wel verwijderd ;)
Nieuw uiterlijk :) kleurtje of zo ? Er is al een nieuwe lay-out in aanbouw.
Ook vind ik dat er veel te veel regels zijn en deze niet goed aangegeven worden. Tja,regels zijn regels,en als je die niet kunt verdragen,hoef je af te komen,en wat is er mis met iets vriendelijk te vragen als je iets niet snapt?
Te veel forum onderwerpen en niet overzichtelijk. Ik vind het wel overzichtelijk,alles netjes geordend,en als je topic niet goed staat,temt er heus wel iemand,en dan verplaatst een moderator het onderwerp.

Wie is het hier mee eens ?? mischien wordt er iets gedaan als er veel mensen reageren

Dus nee,ik ben het er niet mee eens :n

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 08:35

Ik ben het er ook niet mee eens. Ik heb pas mijn topics over mijn overleden paard teruggelezen en wil absoluut niet dat o.a dit verwijderd wordt. Verder bevatten de oude topics veel waardevolle en nuttige informatie. En ik ben dan misschien die ene van de 10 die weleens de zoekfunctie gebruikt!
En wie heeft er last van dat je die topics nog kan vinden? Dat begrijp ik niet helemaal.

En je "dood" ergeren aan iets is sowieso een persoonlijk probleem!

sandra1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 08:38

opruimen van bokt!!!!
nee toch zeker.

je hoeft toch niet naar oude topics te kijken...
ik zoek zo vaak iets terug. soms wel jaaren terug.
vind dat zo fijn. en je hoeft geen topic te plaatsen, wat al is geweest.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 08:41

BE_GENTLE schreef:
Oude topics verwijderen 2 jaar oud en langer !!

Waar kom je die tegen dan dat je er last van hebt?

Citaat:
Gesloten topics verwijderen.
Want? (Ik zou persoonlijk niet graag mijn oude topics kwijtraken! Ik lees ze nog best eens door, zoek iets op waarvan ik weet dat ik het bv een jaar of wat eerder heb geschreven, etc. Dat de meeste mensen niet zoeken is nog geen reden om het ook onmogelijk te maken voor de mensen die dat wel doen!)[/quote]

Citaat:
dubbele topics niet sluiten maar verwijderen.

Waarom? Maar belangrijker: hoe ga je de mensen die al gereageerd hebben in het topic duidelijk maken waarom hun topic ineens is verdwenen? (Ok, in geval van dubbele topics zou je ze in principe ook kunnen mergen, maar voor zover ik weet zijn er geen mods die van de functie gebruik maken.)

Citaat:
Ook vind ik dat er veel te veel regels zijn en deze niet goed aangegeven worden.

1. Welke kunnen weg volgens jou?
2. Hoe zouden de overige regels kunnen aangegeven zodat ze wel goed duidelijk zijn?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 08:43

ik vind niet dat je informatieve informatie moet verweideren.

maar waar ik me wel aan erger is, is bij eenmaal andermaal dat er veel gesloten topics boven aan staan (vooral als je ergens naar zoekt) dat is niet handig. want dat kun je toch al niet kopen.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 08:44

Rock schreef:
Ik ben tegen. Ik zou het helemaaaaal niet fijn vinden als oude topics worden verwijderd, en helemaal HK topics! In de loop der jaren zijn er in mijn HK topics hele heftige dingen gebeurd. Soms wil je dat nog even teruglezen, put je daar hoop en steun uit... Bovendien is bokt wbt paardgerelateerde topics een ware database aan gegevens, tips en trucs geworden.

Bokt loopt prima op z'n servers, is snel zat... Gewoon zo laten :)

Jouw post sluit helemaal aan op mijn mening. :j

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 08:47

Joltsje: dat wordt veranderd als het nieuwe EA-systeem er is. Dus ik denk dat dat zo rond 2020 zeker opgelost gaat zijn :j

Op zich zou het mooi zijn als de slotjes daar inderdaad naar de bodem zakken of, nog mooier, niet weergegeven worden tenzij je 'historische advertenties' aanklikt ofzo. Dat zou technisch niet zo'n heel groot probleem moeten zijn, maar ja, je weet het nooit.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:03

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:57

Waarom alle oude/gesloten topics verwijderen? Daar kan nog heel veel bruikbare info in staan hoor! Voor EA bijvoorbeeld zou dat wel kunnen, weet niet of het al zo is? Maar verder zou het van mij niet hoeven hoor, hartstikke zonde!!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:07

Ik heb nee gestemd. Vind het zelf fijn om terug te lezen en sluit me verder aan bij Rock!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:31

Wel dan behoor ik toch bij die 1 op 10 bokkers die vaak meerdere keren per week in het archief spit := . Zelfs soms om dingen te vinden die niet paardengerelateerd zijn. Ik zou het énorm jammer vinden dat ze alles zouden verwijderen. Ook voor mijn eigen berichten. Zo heb ik op bokt wel in de HK in de loop van de jaren een heel deel herinneringen aan mijn paarden gepost wat ik fijn vind om nog eens terug te lezen.
Ook in sommige gesloten topics vindt je nog wel eens nuttige informatie.

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:42

Oude topics van EA mogen van mij inderdaad weg.

Maar topics van opsporing verzocht, in memorie ed niet.