'Ontstippen' werkt niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yinthee
Amadeus <3

'Ontstippen' werkt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 23:46

Hoi!

Wilde net dus mijn "eigen berichten" eens opschonen, door wat gevolgde topics te verwijderen.
Zie ik gelijk al een hele lijst topics staan die al ontstipt zijn.. Dacht eerst dat ik op een verkeerde pagina zat, dus opnieuw er heen gegaan, maar echt, zeker de helft van de topics die ik 'volg' zijn al ontstipt!
Dus alles maar weer ge-stipt, pagina vernieuwd, nog eens alles ontstipt, weer vernieuwd.. Ze blijven staan!

Meer mensen hier last van? Iemand een idee hoe ik de topics dan wél 'verwijderd' krijg uit mijn volglijst?

Dorus

Re: 'Ontstippen' werkt niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:48

Op welke pagina staan deze ontstipte berichten? De functie werkt namelijk alleen op de eerste pagina. Zodra je naar de tweede pagina gaat zie je ontstipte topics waar jij in gereageerd hebt wel.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 23:49

Heeeeeeeeee... nu is ineens de laatste pagina wel weg.... Die ik dus gestipt en weer ontstipt heb.. :')

Maar dan zit ik nog met 'ontstipte' topic's op de rest van de pagina's. Waarom zijn die niet gewoon verdwenen toen ik ze ontstipt heb weet ik het wanneer terug. :+

Edit: Dorus: Op de eerste pagina staan ook "ontstipte" topics!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 23:56

Er zijn al meer topics over geweest waar Bart ook in gereageerd heeft ik kan die zo alleen niet vinden.

Voor de precieze uitleg zal je die even op moeten zoeken, maar het heeft te maken met dat er twee functionaliteiten door elkaar lopen. Enerzijds het overzicht van topics waar jij in gereageerd hebt en anderszijds een lijst met topics die jij graag wilt volgen (stipjes). Volgens mij stond het ook niet echt bovenaan het prioriteitenlijstje aangezien je over het algemeen niet meer dan één pagina aan actieve topics hebt die je graag wilt volgen. De opruimerige types hebben pech en kunnen niet verder dan pagina 1 opruimen ;)

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 00:00

Nou vraag me niet hoe, maar door terug te stippen en weer ontstippen, pagina's vernieuwen, en daarna iets meer geduld hebben ( :+ ) is het me toch gelukt de pagina's op te ruimen en heb ik nu nog echt maar één (halve) pagina aan gevolgde topics staan!

Toch bedankt voor je reacties!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 00:14

De functie ontstippen is eigenlijk niet bedoeld om "grote opruiming" te houden en daarom wil die gaan hikken op het moment als je dat wel gaat doen. :)

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 00:37

Snap ik, maar voordat ik ging 'opruimen' stond de helft van mijn volglijst al vol met topics die eigenlijk al ontstipt waren.. Daar ging het vooral om!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 00:43

Zoals ik al zei, die ontstip functie hikt als je een berg topics gaat ontstippen. :)
Je hebt eerder al een hoop berichten ontstipt, en dat kan gaan hikken. En dat heeft het dus nu gedaan.

Die ontstipfunctie aanpakken staat nog op de to do lijst van Bart, maar heeft een niet zo'n hoge prioriteit en de lijst is lang.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 00:47

Oke, nouja het is in ieder geval opgelost, heb nu nog maar een halve pagina aan topics staan,
die wel allemaal (bewust) gestipt zijn dus het is in orde voor nu! :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 00:49

En nu maar duimen dat ie niet weer gaat hikken zodat er weer ontstipte topics terugkomen. :)

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-13 00:53

Dat zou niet tof zijn nee :')