Is het nog steeds onmogelijk om een PB te versturen naar meerdere personen tegelijkertijd ?
Heeft dat desgevallend een bepaalde reden of kunnen we een "verzoek" indienen om deze optie mogelijk te maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:De mogelijkheid zou er inderdaad wel moeten zijn. Maar het is inderdaad omwille van de spam niet toegestaan. Ik kan wel weer een keer een balletje opgooien als de behoefte blijkt te bestaan.
Ik kan me alleen niet heel erg veel situaties voorstellen waarbij een groepspb handig is. Voornamelijk bijvoorbeeld bij meetings? Of sturen jullie vaker dezelfde pb naar meerdere personen?
Evelli schreef:Het zou een handige optie kunnen zijn voor degene die lid zijn van de kudde
Dan heb je sneller de ergste spammers eruit. Iedereen die zich misdraagt gewoon zijn groepsPB functie afnemen.
KirstenVosje schreef:Evelli schreef:Het zou een handige optie kunnen zijn voor degene die lid zijn van de kudde
Dan heb je sneller de ergste spammers eruit. Iedereen die zich misdraagt gewoon zijn groepsPB functie afnemen.
Helemaal mee eens.
Als je spam berichten gewoon kan temmen en de spammers dan ook echt geen groepspbs meer kunnen versturen, lijkt dit mij een ideale optie.
Citaat:"Ik heb een nieuw topic geopend op HAW/ ITP (of What ever) *hier linkje*
Kijk en zie mijn geweldige *voeg ras/kleur in* hengst/ruin/merrie *voeg dicipline in*!
Een berichtje/reactie achter laten zou ik leuk vinden"
Mri schreef:Persoonlijk ben ik tegen
Als ik nu al kijk hoevaak ik een berichtje heb gekregen met daarin:Citaat:"Ik heb een nieuw topic geopend op HAW/ ITP (of What ever) *hier linkje*
Kijk en zie mijn geweldige *voeg ras/kleur in* hengst/ruin/merrie *voeg dicipline in*!
Een berichtje/reactie achter laten zou ik leuk vinden"
En dan krijg je zo'n berichtje omdat je a) betreffende bokker een keer IRL heb gezien, b) je een keer gereageerd hebt op in een eerder HAW/ITP topic c) ze willekeurig mensen PB't die ze vaker tegen komt of waar ze welis mee gepb't heeft.
Ik denk dat als een PB naar meerdere mensen gestuurd kan worden dit gespam echt in de hand werkt.