Ik zit met een probleem, ik word steeds automatisch ingelogd als biks14. Ik heb geen idee wie dat is of wat ik met har te maken heb. Maar nu heb ik dus per ongeluk op haar naam een advertentie op de bokt markt geplaatst. Hebben jullie enig idee hoe dit kan en hoe ik het stop?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cookie_(internet) "Cookies kunnen gebruikt worden voor: het onthouden van loginnaam of instellingen het vergaren van surfinformatie (profiling) het koppelen van een browser aan tijdelijke variabelen op de server (session cookie)" En om dus bv die inloggegevens van Biks14 te wissen, moet je cookies verwijderen.
Als je de browser weet ( Internet Explorer, Chrome, Firefox, etc ) dan kunnen we je daar bij helpen.
Ik heb het zelfde probleem.. Ik word ook ingelogd als biks14..
nynke55
Geplaatst: 30-12-12 18:28
Gezellig, kunnen jullie "wie van de drie" spelen.
Summerfly
Geplaatst: 30-12-12 18:28
nynke55 schreef:
Kimmie
Geplaatst: 30-12-12 18:29
mm.. raar, misschien toch even je cookies verwijderen, geen idee hoe dit bij explorer moet, ik het chrome, namelijk. Ik hoop dat jij en andere bokkers hier snel vanaf zijn. Verder zou ik het ook niet weten..
ctrl+F5 tegelijkertijd indrukken zal het probleem ook oplossen (worden temp.files geleegd en cookies verwijderd) Wel een aandachtspuntje voor het beheer, lijkt me
Paan
Geplaatst: 30-12-12 19:23
nynke55 schreef:
Er schijnen meer mensen last van te hebben. Raar hoor. Ik ben gelukkig gewoon mezelf.