naar aanleiding van een ander topic, wil ik toch graag deze vraag stellen. Waar stelt bokt een grens wat betreft kwetsende opmerkingen en seksuele opmerkingen?
Ik stel deze vraag, omdat er bij meerdere bokkers frustratie bestaat over deze onduidelijkheid.
Iemand bespreekt in detail zijn seks leven, een bokker (eigenlijk meerderen met hetzelfde baantje) wordt uitmaakt voor prutsmuts, omdat diegene chat en daar inkomen uit haalt, en er is gezegd dat mensen met monogame relaties hypocriet, gefrustreerd en wel christelijk zullen zijn.
Het zou een hoop schelen als hier duidelijkheid over geschept wordt, want de bokkers die hierop reageerden (waaronder ikzelf, dat ze niet op deze berichten zaten te wachten en het triest vonden) konden een OW verwachten, en een verwijdering van berichten, maar de berichten van deze bokker bleven netjes staan.
Kwestie van actie reactie lijkt mij zo en hoe zit het met de eerlijke behandeling?!
De intentie van dit topic is alleen een antwoord te krijgen op mijn vraag, verder is er niks mee bedoeld natuurlijk, maar het lijkt me een goeie zaak voor het boktteam om duidelijkheid te scheppen voor iedereen.