Nouuu ik moet zeggen, misschien heel brutaal hoor, maar er wordt gezegd 500 euro voor een bokt app. Ik kan me niet voorstellen dat dat niet te bekostigen is. Tenminste ik snap het niet nu ik weet dat bokt mensen naar de OS kan sturen.
Je kan inderdaad ook gewoon een klein bedrag voor die app vragen...
Heb je straks Bart aan je broek dat je geld binnen haalt met zijn forum
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-12 21:42
Hoe zit dat precies met bokt op de OS dan? Welke mensen gaan er mee en hoeveel? Is er een topic waarin alle info staat? Topic dat ik kan vinden staat alleen vol met uitbundige en vooral enthousiaste reacties... maar niet zo zeer met info.
Asyaa: zounietweten hoe dat werkt.
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-12 21:45
Authentic schreef:
Heb je straks Bart aan je broek dat je geld binnen haalt met zijn forum
Hé hallo!! 4.49 berichten op een dag zijn van mij, ik mag best een deel!!!!
Hierover zijn inderdaad al heel veel topics geweest en aangezien het hier ook al heel snel offtopic is gegaan, hier een slotje.
Eline
Geplaatst: 28-02-12 12:37
Ik reageer toch nog even wat uitgebreider: er zijn op dit moment geen plannen voor een Bokt App. Dat heeft sowieso te maken met de kosten (dat gaat echt niet om 500 euro, je kunt dan eerder aan minimaal 10.000 euro denken, voor alleen basisfunctionalireit). En stop je bij een iPhone app, of pak je ook gelijk Android, WinPhone en BB mee ? Maar belangrijker: je hebt dan niet alleen onderhoud aan je website, maar ook onderhoud aan een app, die moet ook up to date blijven, de nieuwste functies hebben, etc, etc, etc.
Op dit moment is er http://m.bokt.nl een mobiele, uitgeklede versie van Bokt. Maar ook die site is niet ideaal en moet los van het 'normale' Bokt geüpdate en bijgehouden worden. Voor dit jaar staat een nieuwe lay-out van heel Bokt gepland. De hele site krijgt dan een wat modernere 'look and feel'. In die lay-out, gaan we ook veel meer rekening houden met mobiele gebruikers en wisselende schermgroottes. Je krijgt dan een site, die niet alleen goed bruikbaar is op een gewone computer, maar er ook goed uitziet op een iPad of mini-laptop. En ook nog eens fijn werkt op alle mobieltjes.