Ik heb sinds een paar minuten een zeer vervelende balk met reclame in mijn berichten staan. Is dit een foutje?
Printscreen, het staat dus redelijk bovenaan de pagina

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:@Destination; Bokt.nl is helemaal gratis voor bezoekers, maar kost een flinke hoop geld. Dat geld moet ergens vandaan komen en dat lossen we op met advertenties. In vergelijking met een hoop andere sites staan er al weinig advertenties op Bokt en houden we commerciele en 'eigen' content goed gescheiden. Bij het inzetten van die banners proberen we erg goed rekening te houden met de bezoekers.
Als mensen echter adblockers gebruiken dan valt die inkomstenstroom weg, niet heel sociaal als je het mij vraagt.
Citaat:Als ze allemaal slecht bekeken/aangeklikt worden dan zijn ze over een paar dagen weer weg
BartVB schreef:Het is geen foutje, het is een test met banners op die positie. Er draaien op dit moment 3 verschillende varianten die ieder aan 10% van de gebruikers wordt getoond. We gaan kijken of deze banners goed presteren en, als dat het geval is, welke het het beste doet. Als ze allemaal slecht bekeken/aangeklikt worden dan zijn ze over een paar dagen weer weg
ElineS schreef:Je maakt mij echt niet wijs dat Bart niets verdiend, met deze prijzen.. Hij heeft het wel mooi voor elkaar. Allemaal paardendames die gratis voor hem modereren en ondertussen de verdiensten zelf in zijn zak steken. Bart is geen paardenman, hij heeft deze website niet voor de leuk, maar om er winst uit te halen. Zijn goed recht natuurlijk, maar deze banner is wel heel irritant.
BartVB schreef:Zo te zien hebben jullie vrijwel allemaal de variant die behoorlijk ver naar boven staat (na 4e topic). Die variant wordt nu wel een paar dagen getest, maar dat is puur om te kijken of dit veel verschil maakt met de andere varianten die verder naar beneden staan.
Per ongeluk klikken wordt idd gedetecteerd en wordt niet meegeteld.
@ElineS; als ik het niet leuk zou vinden om de hele dag bezig te zijn met Bokt.nl dan zou ik echt al lang iets anders doen