Hallo, Ik ging gewoon even googelen op "Biggers bokt" Kwam Ik mijn naam tegen op de forum van poetsplaats. En nu zie Ik dat er heel wat geroddeld word over bokkers DOOR bokkers.
Apart inderdaad .. Helaas is dit internet en kan je dit niet voorkomen denk ik.
MelanieB
Geplaatst: 25-03-12 18:37
Oh well. Geroddeld word er toch wel. Kan me er niet te druk om maken. Gewoon niet naar jezelf gaan googlen. Wat denk je van bekende mensen, daar word pas over geroddeld, als die zichzelf steeds gingen googlen worden ze gek.
zigranta
Geplaatst: 25-03-12 18:38
Kom gewoon gezellig meedoen!Mensen daar vallen best mee hoor!
Ragdollcat
Tja een roddelforum, er staat duidelijk bokt over bokkers zoiets.
Laat ze gaan.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 25-03-12 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Dat van de Poetsplaats is al 'oud' en tevens ook al bekend op Bokt. Maar als het goed is wordt er niet meer actueel gepost...maar ik kom er nooit dus weet het niet zeker.
Urbanus
Ja... Wat wil je er tegen doen? Poetsplaats is ontstaan vanuit een groep ontevreden bokkers, soms terecht en soms gewoon gefrustreerd. De dingen die daar besproken worden over bokkers worden hier per pb besproken. Ik kan er niet zo mee zitten en soms lees ik mee en eerlijk is eerlijk, ik vind ze vaak wel een punt hebben.
Ja hoor, er wordt nog gepost maar 'over bokt en bokkers' is maar een onderdeel van het forum en er wordt ook gewoon over andere dingen gesproken cq geroddeld net zoals op ieder ander forum.
Zoiets moet je je helemaal niet aan trekken . Zoals iedereen wel weet, zijn er hier op bokt heel veel verschillende mensen die allemaal een eigen visie hebben op de manier van rijden, paarden houden en omgang van paarden. Ook hier zal er daarom echt wel geroddeld worden onderling omdat mensen niet met elkaar op een lijn zitten (en daarin heel fel kunnen zijn!). Het verschil is dat je het niet leest wanneer dit gebeurd via pb.
Eigenlijk is het vervelend dat je dit gelezen hebt, omdat je je er niet fijn bij voelt. Leg het naast je neer en trek je er maar niets van aan.
Zo kijk ik express niet bij mijn berichten van jaren geleden, omdat ik daar misschien ook wel van baal wat ik daar op dat moment geschreven heb . Het is belangrijk om jezelf te kennen, wat andere mensen van je denken te weten via internet is vaak verwaarloosbaar
Duhelo
Geplaatst: 25-03-12 18:55
hmmm, en als ze daar roddelen over bokt.nl, wat zijn wie hier nu momenteel aan het doen?
En wat wou je er aan doen? Dat Bokt zegt, foei dat mag niet? Internet is vrij, als je wat te klagen hebt, meld je aan en klaag daar...
Nayomie
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-12 19:00
Ik praat in het algemeen. Die mensen praten over iemand persoonlijk.
Elin_
Geplaatst: 25-03-12 19:00
Ik kan er alleen maar heel hard om lachen. Pure frustratie dat topic en mensen die zulke dingen al gaan posten vind ik alleen maar heel sneu Stuur dan gewoon een PB of zeg het tegen diegene in het echt ipv lekker veilig achter een computer op een ander forum.
Zal ik je eens iets verklappen? Op de manege waar jij komt roddelen ze ook over je, je buren roddelen over je en oh ja, je klasgenoten ook!
Elin_
Geplaatst: 25-03-12 19:08
suikerp schreef:
Zal ik je eens iets verklappen? Op de manege waar jij komt roddelen ze ook over je, je buren roddelen over je en oh ja, je klasgenoten ook!
Ach daarom. Daarom zeg ik ook heel hard om lachen en lekker laten leven.
Anoniem
Geplaatst: 25-03-12 19:09
Ach weet je, ik ben daar ook over de tong gegaan, maar inmiddels lijkt de boel aardig gekalmeerd en heb ik zoiets van: fijn dat ze daar hun plekje hebben
En zoals mijn opa zou zeggen; ze kunnen beter over je fiets l*llen dan over je l*l fietsen. Hij was zijn tijd ver vooruit, mijn opa
Ja die heb ik ook niet, maar wij vrouwen hebben geen uitstekende delen in die zin
ElineS
Geplaatst: 25-03-12 19:49
Ik ben een PP'er. Poetsplaats is een actief forum, met inderdaad een forumonderdeel Bokt over Bokkers. Heeft ook te maken met het punt dat er mensen op PP zijn die een boktban hebben en op die manier kunnen ze nog reageren op bepaalde topics, zowel negatief als positief. Ik heb vaak dat ik een topic zie op Bokt, die ik leuk vind, indrukwekkend of soms lachwekkend en dan deel ik die met anderen, zodat we erover kunnen klessebessen. Ja, dan worden er ook leden besproken, maar iedereen is welkom op PP, ook degenen die besproken worden, om repliek te dienen en misschien wel een discussie te starten, als ze dat willen. Ik snap wel dat het even 'schrikken' was toen je het zag, maar laten we zo zeggen, het is tenminste openbaar. Je kan altijd terug reageren. En wil je dat niet, suikerp en Elin_ hebben gelijk. Lekker laten. Geroddeld word er altijd.
Neroo
Geplaatst: 25-03-12 19:52
Niks van aantrekken joh! Zijn altijd mensen die zich eigen beter voelen door een ander naar beneden te halen. En dat kunnen ze prima op poetsplaats, zegt over hun dan over jou