Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Ibbel schreef:Het boktbeheer heeft nog niet door (net als David Tennant) dat de aubergine als simile voor een penis wordt gebruikt, net als een perzik blote billen moeten voorstellen. Dat heb je als je het jeugdjournaal als je norm hanteert
fohadie schreef:Bijna iedereen weet waar een aubergine voor staat en zeker in combi met de spetters. Op het vorige plaatje (die iemand hier postte) was een minder duidelijke penis te zien, maar ik weet niet of dat plaatje ook het bewuste plaatje is.
En om terug te komen op de OP: Wat mag wel en wat niet?
Ibbel schreef:Ho ho, dat zal waarschijnlijk Jip en Janneke champagne zijnAls je tegen alcoholgebruik bij jongeren bent, is de ava van Pien_2010 ook ongewenst.
Dus ik ben het helemaal met je eens, het is in veel gevallen ontzettend arbitrair wat wel en niet door de beugel kan. Die oude ava van Jilletje heb ik geen enkel probleem mee, en met die aubergine ook niet.
Jilletje schreef:Ik vind het de taak van de ouders om te zorgen voor wat hun kinderen wel of niet op het internet doen en te zien krijgen.
Ik heb niet gekozen voor hun kinderen dus waarom zou ik me daar voor moeten beperken? Voor zover ik weet is Nederland nogsteeds een vrij land dus mag ik toch zeker zelf wel weten hoe ik me gedraag op het internet/bokt.......
[***] schreef:Als je je gewoon aan de regels houdt en de moderatoropmerkingen opvolgt, dan is er geen probleem want dan krijg je geen sanctie. Het is soms heel simpel.
Berdien schreef:[***] schreef:Als je je gewoon aan de regels houdt en de moderatoropmerkingen opvolgt, dan is er geen probleem want dan krijg je geen sanctie. Het is soms heel simpel.
Tja Miranda, dit laatste is natuurlijk wel heel makkelijk gezegd. Daarmee sluit je uit dat een mod het wel eens níet juist heeft namelijk. En aangezien jullie ook maar gewone mensen zijn lijkt het me verre van realistisch dat elke handeling of opmerking 100% zuiver en juist is. Dit klinkt wel heel erg.. middeleeuws en als een totalitaire macht Moet je niet willen, denk ik..
Jilletje schreef:Nee het was een ow en omdat ik hem niet snel genoeg verwijderde kreeg ik een ban want ik had dan 2 ow’s
Maar ik kreeg dus wel door mijn ava een ban.
Ik moet er om denken dat mensen buiten bokt nog een leven hebben, maar gek genoeg heb ik dat zelf ook.
Ook deed op het moment dat ik de ava wilde verkleinen de plaatjes verkleiner het niet. Ook dit heb ik aan de betreffende mod door gegeven maar daar nooit reactie op gehad.