Jullie plannen X-Mas 2015!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Jullie plannen X-Mas 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-15 13:15

Ik had nog geen topic erover gevonden en was best benieuwd! :) We hebben immers 3 zondagen dit jaar := Ben daar toch eerlijk gezegd iets minder blij mee..
Wat zijn jullie plannen voor deze kerst/feestdagen? {:)

Bij ons tot nu toe;
1e Kerstdag: Kerstontbijt, Cadeautjes onder de boom uitpakken (woehoe :P ) Overdags lekker thuis kerstliedjes luisteren, beetje luieren, s'avonds naar familie en daar lekker eten.

2e Kerstdag: Nog geen planning! Was daarom wel benieuwd wat jullie plannen waren, wat wel vast staat is dat vriendlief langskomt en we even een cadeautje aan elkaar doen <3

NYE: Naar nicht&neef aka bestfriends en een super knallend nieuwjaar vieren :)

Nu zijn jullie! :)

Anoniem

Re: Jullie plannen X-Mas 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 13:17

Kerstavond naar vrienden, 1e kerstdag naar mijn zusje waar mijn ouders en haar schoonouders ook zijn. 2e kerstdag komt schoonfamilie bij ons, heb ik kunnen beperken tot koffie drinken, zodat we nog een middag voor onszelf hebben en niet alleen maar verplichtingen ;)

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 13:18

Bij mij is het zo:
Kerstavond: bij mijn vader en daar eten :D
1e kerstdag: kerstontbijt, cadeautjes, even paard rijden, en dan 's avonds bij ons met de hele familie
2e kerstdag: naar mijn moeder, kerstonbijt, 4 uurtjes werken, en 's avonds ook lekker eten :D

Oud&nieuw: eerst met familie vieren en dan waarschijnlijk met vriendinnen de stad in :D

_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 13:28

Op de dag van kerst avond vlieg ik smiddags terug naar nederland, dus savonds lekker rustig aan bij mijn moeder op be bank. Misschien nog naar verjaardag tante.
1e kerstdag, kerst ontbijt en s'avonds lekkr gourmetten met de familie
2e kerstdag, overdag naar mijn vader toe en daar s'avonds lekker eten met oma erbij
Oud en nieuw blijf ik lekker thuis dit jaar en heb eigenlijk nog niet echt een idee waar ik dan ben. Ouders wonen in hetzelfde dorp dus kan bij allebei een deel van de avond doorbrengen.

Dit zijn de plannen zoals ze nu zijn, helaas kan dat flink veranderen aangezien een van mijn oma's kritiek in het ziekenhuis ligt.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 13:33

Kerstavond moet ik werken tot 9 uur en daarna doen we cadeautjes met het gezin. 1e Kerstdag komt de familie bij ons thuis en dan gaan we met zijn allen eten. 2e Kerstdag gaan we uit eten met onze buren, die tevens ook goede vrienden van mijn ouders zijn. En tussendoor natuurlijk ook naar mijn pony :D

Voor Oud & Nieuw heb ik nog geen plannen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 13:45

Eerste kerstdag komt mijn moeder op bezoek en gaan we gezellig gourmetten en s'avonds lekkere hapjes.
Tweede kerstdag komen 2 vriendinnen van ons op bezoek en gaan we ook gourmetten en ik denk spelletjes spelen.
Oud en Nieuw blijven we altijd thuis voor poes en paarden en misschien oliebollen.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 14:24

Eerste kerstdag kadootjes uitpakken met de kinderen en de oma's en opa's skypen. Verder niets bijzonders. Familie woont in Nederland, en die kant op gaan zit er gewoon niet in. Voor mij hoeft die ongein allemaal toch niet, maar voor de kinderen doen we dan wel kadootjes.

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 14:25

LZP -> PF

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 14:27

Ik ga Kerstavond naar mijn vader en stiefmoeder in Duitsland. Daar doen we cadeautjes met een groep.
Blijf slapen en blijf daar eerste Kerstdag ook nog. Ga na het avond eten naar huis.

2e Kerstdag thuis gourmetten met 3 Bokkers. :D

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 14:28

1e kerstdag, eten,cadeautjes,film kijken en euuhh nog meer eten :')
2e kerstdag hetzelfde maar dan zonder cadeautjes en met familie en dan gaan we lekker gourmetten :))

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 14:33

Kerstavond gezellig met het gezinnetje.
1e kerstdag bij schoonouders
2e kerstdag brunchen bij mijn oma en daarna lekker niets

Gelukkig hebben we allemaal een goeie band met elkaar dus geen familie drama's en lange gezichten hier! :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:46

Kerstavond niets op de planning staan.
1e kerstdag komen mijn ouders hier eten, ik hoef zelf niet te koken, dat doet mijn moeder. :))
2de kerstdag naar mijn schoonouders.
3de kerstdag werken.
Oudjaarsavond naar mijn ouders, muziekprogramma op en lekker gezellig keuvelen.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:47

ligt het aan mij of bestaat 3e kerstdag eigenlijk helemaal niet :')

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:53

Ze zal met 1 ste kerstdag wel kerstavond bedoelen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:54

Mijn moeder is de enige in de familie die erg hangt aan kerst en ons heeft uitgenodigd om eerste kerstdag bij hen te komen eten. Verder ga ik op eerste en/of tweede kerstdag gewoon boodschappen doen en normaal koken. Gelukkig is bij ons de supermarkt niet dicht tijdens de feestdagen (sterker nog: het is er op die dagen net zo druk, zo niet drukker). De 'derde' zondag zijn de winkels weer gewoon open, dus voor de shopliefhebbers is er dan ook geen man over boord. Zelf doe ik die dagen niets anders dan anders. Het zijn voor mij gewoon een vrijdag, zaterdag en zondag. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:59

BeSen schreef:
ligt het aan mij of bestaat 3e kerstdag eigenlijk helemaal niet :')

Is vrij normaal aangezien dat nu ook een zondag is, dan wordt het gewoon een 3e kerstdag genoemd :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:59

Plannen?
Vooral helemaal niks.
Geen verplichtingen. Lekker luieren samen, wijn drinken, lekker snacken, hele dag series kijken en tussendoor ergens met de hond op pad.
Heerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:02

Goof schreef:
Plannen?
Vooral helemaal niks.
Geen verplichtingen. Lekker luieren samen, wijn drinken, lekker snacken, hele dag series kijken en tussendoor ergens met de hond op pad.
Heerlijk.

Ik hoop nog altijd dat ik ooit een baan vind waardoor ik vrij kan in de kerstvakantie, dan zou ik gewoon lekker een vakantie naar de zon boeken met Kerst :P

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:03

Relaxed schreef:
Goof schreef:
Plannen?
Vooral helemaal niks.
Heerlijk.

Ik hoop nog altijd dat ik ooit een baan vind waardoor ik vrij kan in de kerstvakantie, dan zou ik gewoon lekker een vakantie naar de zon boeken met Kerst :P

Dat lijkt mij ook heerlijk: 'kerst' in je zwembroek/bikini 'vieren'! {:}

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:05

Inderdaad, het ging over 3 zondagen achter elkaar he, zo staat het ook in de openingspost, dat we immers 3 zondagen achter elkaar hebben. :)
En ik telde niet kerstavond als 1ste kerstdag, want als er goed gelezen werd kon je lezen dat ik ook kerstavond noemde.

En kerst in je bikini, met de temperaturen nu nog best mogelijk hier. :')

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:07

ah oke, ik hou het maar gewoon op alleen 1e en tweede kerstdag haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:10

Eerste kerstdag met ouders chinees halen
Tweede kerstdag komen mijn zus-broer-ouders en dan heeft zus nog 3 mannen mee (vriend en neefjes) , broer neemt vriendin en haar dochter mee . Dan heb ik volle bak :P
Oudjaarsdag komen ouders weer , lekker bij mij

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:10

Relaxed schreef:
Goof schreef:
Plannen?
Vooral helemaal niks.
Heerlijk.

Onderwijs ;)
Werk ik ook haha. Altijd 2 weken vrij. Ik zit echter eigenlijk nooit in een tropisch oord, je betaalt je scheel in deze vakantie.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:11

Ik ga helemaal niks doen met kerstmis :P Vriend is kok dus die moet gewoon werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:31

Goof schreef:
Relaxed schreef:

Onderwijs ;)
Werk ik ook haha. Altijd 2 weken vrij. Ik zit echter eigenlijk nooit in een tropisch oord, je betaalt je scheel in deze vakantie.

Nee joh, dan zit je altijd aan het hoogseizoen vast.. :)