[Centraal] Kadootjes: voor alle ideeën en vragen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Paisano

[Centraal] Kadootjes: voor alle ideeën en vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 16:13

Het blijft lastig om ieder jaar weer een origineel cadeau te bedenken voor al die lieve kindertjes. Help Sinterklaas en de Kerstman daarom een handje mee en deel hier je eigen leuke ideeën! En mocht je zelf ook even een tip nodig hebben, kun je die hier altijd vragen!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 20:01

Lekker actief topic :')
maargoed, ik vraag voor ponylief een reflecterende uitrijdeken

en verder kom ik niet...

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 18:35

Weet iemand een winkel waar je wat orginelere kerstballen verkopen? Ik heb bij sinterklaas iemand getrokken die bijzondere kerstballen verzameld (bijvoorbeeld kerballen in de vorm van insecten, pizza, vissen, vogels etc...). Maar ik weet niet waar ik zo iets kan kopen.

Oscar
Forumcoördinator

Re: [Centraal] Kadootjes: voor alle ideeën en vragen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 11:34

Je kunt op google afbeeldingen zoeken en dan kom je wel wat leuke dingen tegen. Meestal wel behoorlijk prijzig. Iets van 15 euro per kerstbal is dan maar heel gemiddeld.

Bij Kruidvat hebben ze ook kerstballen in vormpjes, bijv. deze:
https://www.kruidvat.nl/search?text=Pla ... isjes+1.99
Zijn ook wat gezelliger geprijsd :))

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 17:49

weet iemand iets leuk voor mij?

12 jaar
iets met paarden hoeft niet
onder 25 euro

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 17:53

Oscar schreef:
Je kunt op google afbeeldingen zoeken en dan kom je wel wat leuke dingen tegen. Meestal wel behoorlijk prijzig. Iets van 15 euro per kerstbal is dan maar heel gemiddeld.

Bij Kruidvat hebben ze ook kerstballen in vormpjes, bijv. deze:
https://www.kruidvat.nl/search?text=Pla ... isjes+1.99
Zijn ook wat gezelliger geprijsd :))

Bedankt :)
Ik heb even op google afbeeldingen gekenen en toen vond ik wel een leuke op marktplaats. :j

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 17:56

Voor aparte kerstballen kan je ook naar intratuin ( of een ander tuincentrum) gaan.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 23:16

Niet zo'n heel actief topic nee, maar ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen. :o
Ik ben voor mijn vader op zoek naar een boek. Hij is altijd heel geïnteresseerd in het heelal, dus het lijkt me leuk om hem daar een boek over te geven. :)
Ik zoek dus een informatief boek, wat dieper in gaat op dingen (hij weet er al vrij veel van). Waar het over gaat maakt niet zo heel veel uit, of dat nou planeten, sterren, supernova's, zwarte gaten (ik noem maar iets :+ ) of iets dergelijks is.
Ik ben dus benieuwd of jullie mij iets kunnen aanraden. Ik hoor het graag!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 10:45

Esmee_98 schreef:
Niet zo'n heel actief topic nee, maar ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen. :o
Ik ben voor mijn vader op zoek naar een boek. Hij is altijd heel geïnteresseerd in het heelal, dus het lijkt me leuk om hem daar een boek over te geven. :)
Ik zoek dus een informatief boek, wat dieper in gaat op dingen (hij weet er al vrij veel van). Waar het over gaat maakt niet zo heel veel uit, of dat nou planeten, sterren, supernova's, zwarte gaten (ik noem maar iets :+ ) of iets dergelijks is.
Ik ben dus benieuwd of jullie mij iets kunnen aanraden. Ik hoor het graag!

Wellicht heeft hij het boek al, maar het boek 'Ontrafeling van de kosmos van Brian Greene vind ik zelf echt een aanrader! :) http://www.bol.com/nl/p/de-ontrafeling- ... 015354902/

Ik ben op zoek naar een cadeautje voor een 16-jarige jongen. Interesses: laptops, online gamen (op de laptop). Op zijn verlanglijstje staat: ik hoef niks, ik heb alles al. Eigenlijk heel mooi dat hij zo tevreden is en niets kan bedenken, maar ik kom niet zo heel veel verder. :') Afgesproken bedrag is 15 euro. Wie o wie weet iets leuks? (liefst geen waardebon van de MediaMarkt ofzo)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 23:17

Help! Ik zoek iets voor mijn zoontje van drie. Houdt van dino's en auto's, typisch jongensspul . Sloopproof. Geen kleine onderdelen of toebehoren. Niks wat wij steeds moeten monteren. We hebben al bakken vol dino's en auto's en garages dus ik zoek wat anders, maar wat? Prijsklasse tot 50 euro.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 09:17

Ik zal het topic nog eens een schopje geven :D

Ik zoek nog wat ideeën voor simpele, kleine kadootjes voor onder de kerstboom. Iets leuks, nuttigs maar niet te duur. Onze familie viert niet echt kerst, maar ik vind het zo gezellig om wat kadootjes te zien liggen, en om iets te kunnen uitpakken op kerstavond :D

En voor de mensen die een paard hebben en op zoek zijn naar een kado; ik heb nog tijd om een paar opdrachten voor naambordjes en dierportretten aan te nemen voor kerst :D In mijn onderschrift staat de link!

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 18:19

Tips gevraagd.... :)
Ik wil mijn lief een leuk kerstkado geven. En ik weet het niet. Het betreft een sportieve man. Hij houd van honden, hardlopen in zijn tuin bezig zijn en van mij. :+

Stappenteller zou ik zo graag kopen maar is zo vreselijk duur. Heeft iemand tips en/of goede ideeën?

@8nnemiek: kleine flesjes lotion, planten/bloemenzaad voor de tuinliefhebber, een (kook)boek, etc.