Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:Ik zie geen foto’s maar 3 kleur bonten bestaan niet.
rien10 schreef:Suzanne F. schreef:Ik zie geen foto’s maar 3 kleur bonten bestaan niet.
Nou en of dat bestaat.
https://www.google.com/search?q=3+kleur ... OM&vssid=l
rien10 schreef:rien10 schreef:
Dit is gewoon een bruin bonte. Mensen zeggen wel 3 kleur maar een bruine heeft (bijna altijd) zwarte benen en daardoor lijkt het 3 kleur bont. Je gaat nooit een zwarte vlek ergens aantreffen dan bij de benen.
herr_balou schreef:Ik ben heel benieuwd naar de foto's van de Shet van TS. Vermoedelijk is het de typische bruine gloed op zwarte wintervacht. En er is een mogelijkheid dat er een mineralengebrek (te veel, te weinig) is.
Zo bijzonder als die van Appel_33 of onderstaande zou mij eigenlijk verbazen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Niet bestaan is dus niet waar, zeldzaam is het wel.
mooney schreef:De foto's van Appel en van herrbalou laten chimera's zien. Dat is even simpel gezegd een twee-eiige tweeling die in het begin van de ontwikkeling met elkaar is versmolten. Dus dan heb je 1 individu met 2 setjes DNA.
Dus een deel van de cellen heeft de code van tweeling A en een ander deel van tweeling B. Heb je dan in de huid/vacht een mix van A en B dan heb je dus inderdaad een paard wat (in het geval van Appel bijvoorbeeld) deel bruinbonte vacht heeft en op sommige plekken de donkerbruine vacht van 'tweeling B'.
Is heel zeldzaam, omdat je al niet zo vaak een dubbele eisprong hebt en de kans dat die twee dan fuseren helemaal heel klein is.
mooney schreef:De foto's van Appel en van herrbalou laten chimera's zien. Dat is even simpel gezegd een twee-eiige tweeling die in het begin van de ontwikkeling met elkaar is versmolten. Dus dan heb je 1 individu met 2 setjes DNA.
Dus een deel van de cellen heeft de code van tweeling A en een ander deel van tweeling B. Heb je dan in de huid/vacht een mix van A en B dan heb je dus inderdaad een paard wat (in het geval van Appel bijvoorbeeld) deel bruinbonte vacht heeft en op sommige plekken de donkerbruine vacht van 'tweeling B'.
Is heel zeldzaam, omdat je al niet zo vaak een dubbele eisprong hebt en de kans dat die twee dan fuseren helemaal heel klein is.