Hmmm, ik weet niet of ik dit mooi vind Het dier ziet er uit alsof er korstmossen op groeien
Vriendelijk
Geplaatst: 13-04-21 18:05
Ik weet ook niet of ik het mooi vind of niet masr het is in ieder geval erg bijzonder. Het ziet er op een of andere manier ook heel erg onnatuurlijk uit.
Boras
Geplaatst: 13-04-21 18:10
Ibbel schreef:
Hmmm, ik weet niet of ik dit mooi vind Het dier ziet er uit alsof er korstmossen op groeien
Haha
Ik dacht eerst aan ringworm.
Heel apart hoor.
Iris82
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-21 18:25
hasufel schreef:
Wat bijzonder! Is dat dan een apart gen dat weer invloed heeft op leopard of is het een mutatie van leopard zelf?
Volgens die mensen zou t een mutatie zijn van leopard zelf.
Ik weet ook niet of ik het "mooi" vind. Vooral als je dat paardenhoofd zo ziet. Wel bijzonder.
Hé wat grappig! Wij hebben deze staan: Wat denken jullie?
Ik ben verder niet thuis ik de Appaloosa kleuren, maar zag dit topic voorbij komen en dacht ineens: lijkt wel op elkaar!
bliksemflits
Geplaatst: 13-04-21 18:40
Ibbel schreef:
Ik dacht gelijk aan een schimmel, en dan bedoel ik dit keer niet de vachtkleur maar gewoon echte schimmel Ik vind dit zelf helemaal niet mooi, eigenlijk echt lelijk zelfs
Het is een genetische mutatie van leopard, doorgegeven vanuit de hengst. Er zijn spijtig genoeg amper peacock hengsten, waardoor het een hele unieke kleur is.
Tattoo the appaloosa op Instagram is er ook een, maar die is spijtig genoeg geruind.
Ah duidelijk! Dus dominant en hier toevallig van de hengst maar is niet geslachtsgebonden Is wel makkelijker op te fokken als je dat zou willen zo. Bestaat het al lang dan? Of komt het heel af en toe eens voor?