Ik kon geen topic vinden die echt alleen over de sabino gaat zoals bij de valk/cremello/perlino/champagne fans zeg maar.
Ik heb sinds kort mijn droom pony kwa kleur aangekocht. Ik heb haar dus nog niet zo lang maar ben helemaal weg van haar.
Ik weet niet 100% zeker of ze sabino is maar denk dat ik haar wel een keer laat testen, just to be sure En is ze het niet dan nog blijf ik haar super gaaf vinden.
Ik ben benieuwd naar jullie Sabino’s of Sabino looks.
Ik heb stiekem een Sabino is mij verteld. Maar heel minimum. Ongelijke witte benen, wit onder de kaak, blauw oo, stekelharig en stiekem een paar wannebe vlekken in de vorm van wat vlakken meer tekelharen. Laatste op de vlak en op d'r hals een kleine.
Bij die van jou valt ze in het niet en hoort ze er niet bij
Dit was Otto, een hier al bijna 20-jarige Groninger. Hij was grijs-sabino en in bijna al zijn kinderen kon je wel iets van het sabino-gen terugzien.
Op deze foto was hij al twee jaar niet geborsteld, maar hij glansde altijd als een spiegel. Erg mooi!
Voor bijzondere (niet beslist paardgerelateerde) replica's en living history spullen. ARRE remaining history Zij werken ook op bestelling! (smeedwerk, hout-, hoorn- en beenbewerking, leer, huiden, en nog veel meer)
Sabino zijn volgens mij dus overmatige witte aftekeningen. Hoge witte benen, vlek onder de buik of over hele lijf witte aftekeningen (maar niet bont). Witte aftekeningen op het hoofd ook vaak
Is wel veel afwisseling ook geloof ik qua patronen, er is wel op te testen maar zijn ook wel veel paarden met grote witte aftekeningen die geen sabino dragen
Ik vind het prachtig Sinds begin dit jaar heb ik ook een (bruine) sabino. Lang niet zo spectaculair getekend als sommige hier helaas. 3 hoge witte benen, kleine buikvlek en een witte onderlip. En ze begint een beetje stekelharig te worden.
Laatst bijgewerkt door Verara op 03-10-20 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou TS, die hoef je echt niet te testen om zeker te weten of ze sabino is Supermooie dieren allemaal!
Nou het zit dus zo dat ze vaak sabino lijken maar ik geloof dat er bij vooral welshjes “nep” sabino’s zijn als ik het even zo mag noemen? Die hebben dan het w20 Gen ipv sabino1
Zijn er hier mensen die al wel op sabino hebben laten testen?