Ik heb haar gekocht als smokey black( een half jaar geleden) maar had begrepen dat ze daar te licht voor is. ze is nu dan een jaar. Ze heeft een paar witte plekjes gekregen op haar rug maar niet op haar hoofd zou het dan toch ook nog een schimmel kunnen worden ( moeder is schimmel)
Lijkt me niet dat zij nog gaat schimmelen. Zou smokey niet uitsluiten eigenlijk. Wat hebben de ouders voor kleuren?
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-15 18:47
Ik vind haar voeten heel licht en rossig voor een smoky, heb je heb veulen foto's want ze worden nooit koffie of lever donker geboren. En als ze zwart of grijs geboren is lijkt het me duidelijk
haha ja dat klopt.. we zijn nu een half jaar verder en dacht laat ik maar weer is een foto posten van haar.. ach ze is knap en apart welke kleur het ook mag zijn..
Kan ze niet zilver zijn? En was testen geen optie, aangezien je haar eerder al eens postte? Of vind je dat t geld niet waard omdat ze toch niet voor de fok oid gebruikt gaat worden?
Silver komt zo ver ik weet niet voor bij de welsh. Wil er in de toekomst wel mee gaan fokken maar heb idd het geld er niet voor over om te laten testen. Miss dat ik het toch maar is moet gaan doen.
Coloured
Geplaatst: 26-08-15 22:56
Wat is de kleur van de vader, of heb ik dat gemist? En wat voor kleur had de moeder bij de geboorte? Is dat bekend? Zo van de foto af lijkt het staartje meer blond van bijvoorbeeld sabino dan van silver. Als je wat meer info hebt, hoef je misschien maar een testje te doen en niet een heel kleurenpakket.
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-15 07:16
Zilver denk ik ook niet, eerder rabicano of inderdaad sabino