Helemaal schimmel ja, zoals Cynthia zei valken hebben geen zwarte benen bij geboorte, euh gewoon bruine trouwens ook niet die worden pas later gitzwart Mijn valkje dag van geboorte
Axioma's Spirit of Hakuna, 1 jaar oud, bij een kind/hond/paard fotomeeting samen met mijn 4 jarige zoontje. Spirit was de enige pony, verder had iedereen een hond bij zich en ze heeft zich voorbeeldig gedragen! 1ste keer alleen weg van huis, zonder moeder of tante mee. Ze was zo braaf dat ze net 1 van de honden was...
Haar half zusje van dit jaar, Axioma's Kiss My Ass. Ik dacht dat ze bruin was bij geboorte, maar ik twijfel nu toch:
Fotsy
Geplaatst: 04-08-16 22:49
lekker aan het verharen , wat fijn zo een lieve pony
Veelste lang niet in dit topic gegeken voordeel: Nu kan ik lang scrollen door allemaal nieuwe valken fotos :D
Gaaf hoor!
Ik ben qua kleur helemaal fan op mijn kleine dondersteen Hij is echt de valk kleur die ik het aller mooist vind!
Zo jammer dat het weer winter wordt straks, dan wordt ie weer lelijk qua kleur
Cynthia82
Geplaatst: 06-08-16 22:27
Mijn favo Boktvalk!
Noisy
Geplaatst: 07-08-16 01:02
Wat een prachtige valkjes komen er weer voorbij en überschattige veulenvalkjes Hier mijn valkdame, met pleegkind, in haar zomerkleed. Ook dit veulen heeft lichte benen maar is een echte bruine
Ik moet zeggen ik ben weinig op bokt geweest dus heb je nieuwe baby niet eens echt meegekregen maar wauw wat een retegave dame is ze zeg. Daar zul je toch wel heel blij mee zijn
En dankje!
Ze is wel redelijk groot, denk dat ze rond 1.47 wel zal gaan steken.
Cynthia82
Geplaatst: 07-08-16 20:57
Dankje Ze is echt heel erg mooi ja! Heel mooi koppie, gaaf blesje, mooie oogjes en geel Ik ben in de wolken met haar
Lang niet gekeken hier. Prachtige dieren komen er voorbij! Zal vanavond eens kijken of ik nog wat recente foto's van Jou-Jou kan plaatsen ( nu op mobiel )