Thanks! Ben er ook super blij mee hoor Ze heeft ook heel zachtaardig en mensgericht karakter. Gaat super met Nina samen. En ook heel mooi maatje, ze is 158m. Voorlopig eerst nog even lekker bijkomen van de lange reis en dan gaan we lekker wat aan de slag, want ze moet nog beleerd worden.
Nee, klopt hoor. Ik was inderdaad al langer opzoek naar een wat grotere champagne merrie. Nu dus eindelijk gevonden Wel vaker wat gezien natuurlijk, maar dan in de US ofzo, dat kost alleen al 10.000 om ze daar weg te halen, dat werd me wat te gek toen ben ik toch maar eens verder gaan kijken binnen Europa en bleek dat er in Frankrijk ook nog wel wat leuks rondloopt, maar je moet er net even tegenaan lopen. Heb hiermee wel echt heel veel geluk gehad hoor. Zo'n kleurtje, leuke maat en dan ook nog eens zo'n super karakter!
Wat zijn dat toch mooie kleurencombi's die hier voorbij komen: pearl + creme, champagne + creme. Prachtig, wees maar heel zuinig en trots op jullie nieuwe aanwinsten!
Wauw Chimello, wat een bijzondere! Wees daar maar erg zuinig op
Faline
Geplaatst: 11-08-15 17:13
Set_Elkol schreef:
wordt ze geïnsemineerd met Kharamel?
Dit jaar niet meer, vind het nu te laat. Maar is wel de bedoeling ooit.. wil ook eerst weer eens lekker gaan rijden en zoals het nu lijkt ga ik met haar wel veel plezier hebben. Volgend jaar eindelijk weer eens lekker endurance rijden.
Pearl is helemaal niet zo zeldzaam meer in de tinkers! Maar we zullen er zuinig op zijn ja
rocymax
Geplaatst: 11-08-15 21:14
Mooi, Ik lees al een tijdje mee, heb zelf voor mij wel bijzondere kleurtjes, maar voor het topic niet, maar ik hou heel erg van aparte kleurtjes. Mooie paardjes komen er voorbij
Fotsy
Geplaatst: 11-08-15 21:19
ieder paard is bijzonder
Icecrystal
Geplaatst: 11-08-15 23:14
chimello schreef:
Pearl is helemaal niet zo zeldzaam meer in de tinkers! Maar we zullen er zuinig op zijn ja
O dat wist ik niet haha, alsnog erg mooi
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-15 23:53
Met dank aan Nikki de Kerf voor de foto's, zoveel emoties, zo gek op dit paard. Ben helemaal emo