Oh thanks wat een compliment ben nu wel benieuwd naar een foto van die merrie, mag per pb ben dol op mijn Set en haar kind is zo geweldig lief ook bedankt ook voor je stem!
Wij hebben sinds kort ook een nieuwe valk op stal, Cat balou een 4 jarige goed gekeurde hengst
Punz
Geplaatst: 25-11-14 16:08
Prachtig Set_elkol en Elvi_Elisa.
Hij wordt wel heel erg mooi Set! Ben zeer benieuwd hoe hij qua bouw en kleur gaat uitgroeien! Is de valk van jou Elvi? Wat een prachtig dier! Hoe is hij gefokt?
Heb zelf geen recente "statie-portretten" van Jou-Jou... maar wel een foto van hoe hij na de les bij voorkeur naar de volgende les combinatie staat te kijken : ( en ja ... hij is hier wat lichter van kleur, want net geschoren....)
Hij is een halve Rocky Mountain, de eindkleur blijft nog een beetje afwachten! Bij de IJslanders is het vaak wat valer/lichter volgens mij, ook erg mooi.
Eindelijk zwarte kunstmatige benen maar ze is hoe dan ook prachtig
Ilya krijgt ook weer bruine benen trouwens
Punz
Geplaatst: 12-01-15 00:40
Prachtige foto's weer hier, en welkom Pasha, knappe pony heb je! Cynthia: die laatste foto van je dame vind ik toch wel heel mooi hoor, ben wég van haar blesje. ( en off topic: hoe is het nu met je??) En Set: ben toch zo benieuwd hoe jouw mannetje straks onder zijn wintervacht vandaan komt!
Van mij nog maar eens 1 zomerse actie foto's ( geen idee of ik deze ze hier al eens geplaatst heb. Als wel: sorry)... Gekozen voor deze zomerfoto omdat ik zoooooooo'n genoeg heb van de winter...Bah..
En dan ook (nog?) maar eens de geschoren versie ( 'statieportret-versie) van mijn valkje: