Wat wordt Fi groot! En wat worden de valkjes hier alweer wollig. De mijne is ook een soort crème-wit geworden. Ik maak me maar weer op voor paard van Sinterklaas opmerkingen.
Kyano is ook al zo licht. Het blijft toch gokken als je een jong paard koopt. De mijne zou 1.60 worden maar redt dat echt niet. Gelukkig ben ik zelf niet zo groot en is ze van een breder type. Dan is het niet zo'n punt. Als je een tweespan met je andere pony voor ogen hebt kan ik me voorstellen dat het wel even een punt is.
Nicole, ik had nieuwe foto's en stukje tekst naar Cynthia gestuurd, heeft ze die geforward of moet ik hem alsnog sturen? De nieuwe foto's zijn wel een stuk mooier natuurlijk. En passen denk ik mooier in het geheel.
Chary, wat is Royalty toch een showbinkje. Hij is al bijna klaar voor de keuring wat betreft poses aannemen.
Wat een gave mini. Vind het zelf geen goudvalk, maar ik ben dan ook verpest door metallic en geloof dat er ook zoiets is in NL wat ze in de volksmond goudvalk en goudpalomino noemen. Ook al lijkt het niet echt goud in mijn ogen. Maar dit is wel een hele mooie tint, dat zeker. Wel jammer dat de benen en manen niet mooi zuiver zwart zijn; dat zal door de zomer komen? Bij de mijne verkleuren de manen (toen ze die nog had) ook altijd bruin in de zomer.
en die van mij nicole?? of moet ik hm nog een keer sturen ??xxx
Nicole
Geplaatst: 04-11-13 12:54
Jouwe staat er ook in
Ik heb even heel gemakkelijk gedaan.. Nouja makkelijk nog dik 2 uur bezig geweest Ik heb gewoon alle foto's onder elkaar gezet en naast elkaar gezet in 4 kant want zit nu op 12 paarden en als ik daar allemaal info bij elkaar moet zoeken en plaatsen is een beste klus. Dus ik post hem zo, hij is niet mooi ofzo maarja dan hebben we onze HK topic
JoSav
Geplaatst: 04-11-13 12:55
Inclusief nieuwe foto's? Ok, top.
*met gevaar voor tik op vingers door mod* Het is natuurlijk voor een goed doel, en dat is dat er in de toekomst geen off topic berichten meer gaan komen, hihi.
Kan me voorstellen dat het veel meer werk is dan je denkt.
Volgende keer doen ik het wat uitgebreider ik moet gewoon nu hard aan werk
Set_Elkol
Geplaatst: 16-09-14 11:01
even wat leven hier in blazen
Al is het nog niet heel duidelijk te zien, mijn veulen zijn DNA-test is terug en hij is een valk met zilver! (silver buckskin)
Deze foto is gemaakt door Nikki de Kerf:
yvanna
Geplaatst: 23-10-14 10:52
ik heb n vraagje heeft een van jullie een mooie foto van het hoofd van je paard? die ik zou mogen gebruiken om te oefenen met schilderen? zou je dan een foto naar mij kunnen pb'en
Nicole
Geplaatst: 23-10-14 11:12
Mijn valk toverbal merrie, en echt een vreselijke toverbal!! Van de zomer was ze beetje zo:
sorry mensen maar ik wil even een filmpje aan julie laten zien https://www.youtube.com/watch?v=pKvRWZvxnmE ik mis de pony heeeel erg en ik hoop dat julie hier respecht voor hebben
Set_Elkol
Geplaatst: 09-11-14 21:48
Mijn babyvalk 10 weken
Punz
Geplaatst: 09-11-14 22:07
Ohh Set_Elkol.. wat een prachtig veulen is het toch ook!!. Heb op hem gestemd. Ben stille volger in je topic, met name omdat Set als 2 druppels water lijkt op onze "gered uit inbeslag name door verwaarlozing en nu op weg naar de slager"- arabier ( die inmiddels een royaal verwende dame is hoor ). Ben jouw merrie daardoor wat gaan volgen, en ben nu dus helemaal fan van je veulen. Echt een heel mooi dier!