Is ze niet ook een beetje erg zwart? Geen kans dat het een schimmeltje wordt? Onze zwarte veulens worden een beetje bruinig geboren, deze is echt al zo zwart. Maar misschien zeg ik iets stoms nu
Zwart is als veulen grijzig of bruinig. Ik zie ook een leuk zwart veulen met tijdelijke aalstreep (counter shading) Voor schimmel weer niet zwart genoeg.
Icecrystal
Geplaatst: 12-07-15 19:20
Ik denk gewoon zwart inderdaad. Zeker geen grullo, misschien smokey black of schimmel maar vooralsnog denk ik zwart
Over een week komen er nieuwe foto's van Il, ik zal eens heel bewust zijn oog fotograferen. Die zijn donkerder dan die van seker.
Fotsy
Geplaatst: 13-07-15 22:30
morgen mag ik Seker knuffelen
doen Kat, ben nu al benieuwd Lily heeft ook heel donkere ogen, echt kastanjebruin
mijn stoere grote perlino stallion nog eens
alyel
Geplaatst: 13-07-15 22:39
wauw, marcelleke ziet er goed uit he zeg! (en ik ben zooooooo jaloers op die stallen!) Ben eens benieuwd naar jouw babymarcelleke Die van tinne zijn abnormaal schattig ! Zie maar uit dat brownie niet op je schoot komt!
set_elkol, drrringend tijd voor ilya-foto's he! Wanneer komt hij eigelijk terug naar jou? Ga je hem hengst houden?
Ik dacht onlangs een half balletje bij seker te hebbe gezien, maar nu is het weer weg !
9jinte9
Geplaatst: 13-07-15 22:46
Een valkje met een prachtige gouden gloed. Leek bijna wel pearl/ champage in het echt!
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-15 22:48
Omdat het een fototopic is plaats ik zo een foto van mijn knappe Blue. haar manen zijn momenteel wat dunner maar ik doe er ook niet veel verzorging aan.
Mooie valk!
Marcel is zo leuk, echt een schatje
bij deze eerst antwoord, inderdaad tijd voor Ilya maar ik krijg niks.. Maar ben er vanaf maandag zelf 5 dagen in de buurt Ik heb nog geen echte planning qua wanneer ophalen en castreren
Fotsy
Geplaatst: 13-07-15 22:53
mooie Blue, ja hoe langer ook de manen worden, hoe dunner heb ik de indruk castreren? nee hoor begrijpelijk maar jammer
mooi valkje ook, speciale gloed en mooi op foto genomen, mijn palo heeft ook zo een gloed als de zon er goed opzit
Bij Blue waren ze even hiervoor nog evenlang maar dikker maar ik maak me er niet heel druk om komt wel weer terug!
Castreren stel ik zo lang mogelijk uit zolang dat kan
Rennie89
Geplaatst: 13-07-15 23:18
Ik zou toch eest blue laten dekken door hem als je die mogelijkheid hebt haha :p komt er gegarandeerd weer iets leuks uit! En dan kan je mam van ilyah evt in die tijd ook laten dekken door een andere coole hengst, heb je 2 veulenbommen