nee dat valt wel mee hoor, het is ook iets wat je in meer of mindere mate kan zien, er is wel eens een topic geweest over bijzondere kleuren of blauwe ogen, daar stond een hoop meer in over splash sabino en dominant white.
Wat een gedoe over de kleur van mijn paard :p haha sabino, white...het is apart. Ze heeft geen blauwe ogen maar haar ogen zijn wel licht bruin, wat ook best speciaal is! Ik heb er al vaak over zitten twijfelen om haar echt te laten testen.
En oja : ze is ook stekelharig- achtig, en op haar linkerflank heeft ze (denk ik) bent dor spots (lijkt net of ze daar vies is )
Ben d'or spots heeft eigenlijk niets met kleur te maken, is feitelijk gewoon een kleurmutatie dat bijna uitsluitend bij vossen en palominos voortkomt mijn sootyvos heeftr een een paar grote op de achterhand.
Echt zo grappig, valt me op dat die tang veel voorkomt. Mijne heeft niks bijzonders behalve een kolletje. Noem het wel altijd zijn meeuwenflats (stront) :p
Lisette0
Geplaatst: 07-01-13 00:28
x
Laatst bijgewerkt door Lisette0 op 15-12-24 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt
auww..... een hartjesbles Bij ons op stal had een wit shetlanderveulen 1 palominokleurachtig vlekje op de kont in de vorm van een hartje. Verder was ze helemaal wit. ik heb alleen geen foto meer.