Mijn draver heeft op zn rug een witte vlek. Vrij apart, aangezien 9vd10 dravers gewoon effen zijn met soms wit op hoofd en benen. Een druk plek is t.niet. hij is er echt mee geboren.
Aestrith
Geplaatst: 31-07-12 10:16
Nou ik heb bericht terug gekregen van Linda ove n kruintjes, had ik niet (zo snel) verwacht! Ze heeft alleen nog nooit eerder iets gezien wat er maar bij in de buurt kwam, ze vindt het heel bijzonder, dus wat betreft haar studie erover kan ze eigenlijk niks zeggen. Over de vorm van zn hoofd (had meer foto's gestuurd) zegt ze dat het misleidend kan zijn omdat het nog kan veranderen omdat hij nog jong is, maar "but he has lovely features; curious lips, expressive eyes, sensitive head."
en nog even boek promoten
"I will say, however, that if you work him through the Tellington "Playground for Higher Learning" And do the Tellington TTouches of Trust from my book, The Ultimate Training and Behavior Book, and focus on the behavior, performance and relaionship you want, you can mold him into your dream horse."
Misschien toch maar eens lezen Ze is ook heel geinteresseerd nog te horen hoe hij gaat opgroeien en of ik dan nog wat over zn persoonlijkheid kan vertellen. Ik heb haar ook gezegd dat mocht ze nog eens in Nederland komen dat ik hem dan wel meeneem, kan ze eens kennis maken met hem.
Hillady
Geplaatst: 31-07-12 12:07
Jackytje schreef:
Doxlover, tuurlijk joh! Vind die stipjes ook erg leuk
Hihi (: was ook niet boos bedoeld ofzo ... Als dat misschien zo overkwam
LisaLuna
Geplaatst: 31-07-12 12:31
Halve maan op dr koppie.
JasmijnJoy
Geplaatst: 05-08-12 17:22
Annemun schreef:
Geen paard, maar deze wereldse koe mag toch zeker niet ontbreken? [ Afbeelding ]
Hebben ze dat niet gewoon gemaakt? met verf ofso voor de foto? xD want is wel echt precies
Dat is gewoon fotoshop, dat is echt niet echt hoor
Hillady
Geplaatst: 05-08-12 18:49
SaSalover schreef:
Ik mag hopen dat ze dat weet
JasmijnJoy
Geplaatst: 14-08-12 11:28
DoxLover schreef:
SaSalover schreef:
Ik mag hopen dat ze dat weet
Wahha ja idd! Sorry,, was niet helemaal helder die dag ofso xD
Een haflinger waar ik op rijdt krijgt allemaal witte stipjes! Ziet er echt heel leuk uit.Alleen geen foto van is gwn teveel om foto van te maken xD
maria1991
Geplaatst: 14-08-12 11:52
Ik denk dat mijn twenter hier ook wel thuis hoort: welliswaar geen bijzondere aftekeningen: een druipkol en vier gelijke witte beentjes maar wel een super schattig roze onderlipje! Ik weet niet of het bijzonder is, maar heb het in ieder geval nog niet vaak voorbij zien komen:)
Wow allemaal bijzondere en leuke paarden! Ik heb er 1 gekend (er staat er nog 1 op de manege) maar dat is ook weer niet heel erg speciaal want, ik weet zeker dat er nog wel meer dan 1000 zijn op de wereld maar ik laat het gewoon even zien! Dit oudje (gestorven) is een haflinger en heeft geen bles terwijl de meeste haflingers hebben wel een bles.