Ik moet zeggen dat ik Benji dit jaar ook bijzonder onder zijn wintervacht vandaan gekomen vind Hij wordt al een jaar of 4 geschoren omdat hij zijn wintervacht gewoon niet los kan laten, misschien zie je wel hoeveel er nog op zijn benen vast zit.
Mooi Peterina! Ik kan op de foto de merrie niet zo goed zien, maar klopt het dat de hengst lengte en maat heeft gegeven? Het veulen lijkt langgelijnd en ook luxe. Zie ik dat goed?
Peterina
Geplaatst: 19-06-15 16:20
Veulen is idd erg lux maar daarom had ik ook Ferguson genomen vanwege zijn F-lijn x Lauries Crusador XX bloedvoering. De merrie staat mooi in het rechthoekig model maar is wel eentje met bot, en kan wat 'bloed' gebruiken, vandaar ook de keuze op F-lijn / XX. Zij geeft ook maat mee maar als ik de andere foto's van Ferguson's veulens zie op FB, dan denk ik dat de hengst erg stempelt.
Tijdje geleden hier fotos geplaatst van mijn knappe Geronimo, ondertussen is hij echt mega hard aan het doorkleuren
Wat vinden jullie? Ik ben in ieder geval verliefd
19juli word hij op de foto gezet door een fotograaf, dus de 18e mag hij vanuit stal mee naar mij thuis om lekker gewassen te worden! (Als het weer goed genoeg is)
Fotsy
Geplaatst: 21-06-15 17:31
peterina knap veulen je kan inderdaad niet alles aanhouden
mountje is prachtig, wordt groot
druppie pintaloosa, een toverballetje
mijn bende, een sooty valk, een palomino(vermoedelijk ook sooty) en een perlino met zijn vosbonte date
Wauw wat een mooie paarden allemaal Ik hoop dat jullie dit kleurtje ook bijzonder genoeg vinden om hier te mogen staan Ik vind haar in ieder geval een bijzondere pony , met een bijzonder kleurtje!
een mooie kleur bruin is dat inderdaad toevallig Fries x Haflinger? Ik ken die kruising ook wel in deze kleur bruin (geen idee waar het bruin-gen dan vandaan komt, blijkbaar toch de haflinger)
Fotsy
Geplaatst: 22-06-15 20:48
heeft ook pangaré, dat zal dan van de haf komen, inderdaad agouti ook van de haf
Ze is een kruising tussen een fries en een ?ponyras? Het is mij nooit duidelijk geworden welk ponyras het dan zou zijn, maar een haflinger zou inderdaad best kunnen!
onley
Geplaatst: 23-06-15 21:51
Mag ik me ook melden met mijn niet standaard tinker. Gekocht als koffie vos met 2 blauwe ogen wit hoofd en 3 witte benen. Ondertussen krijgt ze overal witte vlekken en haren. Haar kling is gespikkeld.
Ben benieuwd wat jullie vinden
Rennie89
Geplaatst: 23-06-15 21:56
appie gave tinker! toevallig een idee wie haar vader is? heb ooit een appie hengst op de foto gezet:
onley
Geplaatst: 23-06-15 22:09
Wow die is knap wat een mega hengst. Waar staat die Haar vader is bekend ja maar is niet die hier boven op de foto.
xColorCross
Geplaatst: 23-06-15 22:16
Wat een leuk paardje, die tinkerkruising. En die hengst