Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faya_barock schreef:Citaat:Opvallend zijn de roze randjes rond de ogen en neus bij een palomino die pas later donker kleuren. Bij een vos zijn ze meteen donker
Vraagje, wat zou dit worden
[ Afbeelding ]
Faya_barock schreef:Citaat:Opvallend zijn de roze randjes rond de ogen en neus bij een palomino die pas later donker kleuren. Bij een vos zijn ze meteen donker
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Djoena schreef:[ [url=m/lh3U9Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UxhjAd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zy7Gir.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helemaal vergeten hier te laten zien dat Nars echt palominobont isduurde een tijdje voordat de vlekken onder zijn wintervacht vandaan kwamen
Evita_3 schreef:Wat wordt ze mooi Bo_San! Mijne heeft een beetje het zelfde teintje.
Wat een verschil bij Nars! Als veulen zo donker en nu zo licht dat je goed moet kijken. Hij zal vast nog wel iets donkerder worden.
Faya_barock, geen palomino lijkt me, maar wel een erg knap vosje!Is je merrie inmiddels al drachtig?
Wat een mooie paarden heb jij Lotte_wessel! En dan ook nog merries, lucky you!
Fee alweer bijna 3, de tijd vliegt!
Ik vind jouw ponypaard erg goed gelukt tiwi1969!
Je zou niet zeggen dat dit bonkie pas 2 is toch?![]()
[ [url=m/IF97Sg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Evita_3 schreef:Dat zou helemaal uniek zijn Lotte_wessel. Deze kleur zie je amper bij het KWPN. Kan je zomaar overschrijven?
Die van mij zal rond de 1,60 worden.
Knappe Wonderboy, brother from another mother
Wat een leuke foto Tiwi, even buurten bij de buurman
Tara_13 schreef:Wat een leuke foto's allemaal en zoveel verschillende tinten!
Geweldig
Hier nog wat foto's van mijn gouden dames
[ [url=m/7zJl5D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DzjUMF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ps0TNe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lotte_Wessel schreef:Ja wat een knapperd is die hengst ook! Vind het jammer dat de hengsten met kleurtje voornamelijk Gelders zijn en geen goede springers of dressuur paarden. Eentje met leuke kwaliteit en gangen.
Maar erg knap! Ben benieuwd wat voor een veulen uit je merrie komt straks!