JoSav schreef:Dankje, Nicole. Ze is ook al goed afgevallen en ik vind haar nu mooi op gewicht.
Ze is van dit
[ Afbeelding ]
Naar dit gegaan:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Alleen dus misschien nog wat onbespierd, maar dat komt wel.Eerst zadel weer even laten nakijken en evt. aanpassen. Zien we dan wel weer verder.
Special kan wel echt zo in de Penny. Prachtige foto's, prachtige pony.
Ice ziet er ook goed uit.
De mijne heeft nauwelijks een voorpluk en inmiddels geen manen meer. Tja, dat hoort nu eenmaal bij het ras dus daar heb ik me bij neergelegd na alle goede zorg voor haar manen bleef er alsnog bijna niks van over.
Van vriendlief moet ik ze nu wel weer laten groeien dus we zullen zien of poging 3 (is al eens eerder geschoren geweest) wel succes oplevert. Ik vrees ervoor. Veel manen worden ze op de keuring zelfs op afgestraft dus echt erg kan ik het ook weer niet vinden natuurlijk.
Kan ik in dit topic me vergapen aan mooie valkjes met volle manen en maantop.
Mooie paint! Wordt vast heel vaak aangezien voor Quarter, of niet? (Door mij incluis) Is het een solid of zit er ergens nog een vlekje verstopt?
Wat ziet Kyano er goed uit! Hij glanst anders mooi op de onderste foto. Echt metallic blijft nu eenmaal voorbehouden aan AT en aanverwanten... Maakt hem zeker niet minder mooi. Idd een hele fijne uitstraling.
Wat leuk dat Special nu ook een beginnetje heeft gemaakt in een heus parcours! Oortjes erop en gaan, haha.
Wuah!! niet gespierd! check die gespierde kontje eens op foto 2!

Dream is gewoon een ondeugde knapperd!