Mijn rabicano merrie is nu helemaal door haar wintervacht heen en het meeste wit is verdwenen! In haar wintervacht zie je weinig, toen ze aan het verharen was leek ze permanent stoffig (foto ergens terug in dit topic) en nu is het wit beperkt tot haar start, haar flank en hier en daar een haartje. Wel komt er steeds meer zwart te voorschijn. Heb helaas geen goede foto (hopelijk na het weekend), maar deze laat het misschien een beetje zien.

De kleuren zijn iets verloren gegaan op de foto - het zwart is wat zwarter in het echt. Ze heeft nog steeds haar aalstreep (countershading denk ik), maar ze heeft nu ook steeds meer zwart op haar hals en kont en aan beide kanten naast haar schoft een zwarte vlek / streep (staat net op de foto).
Ik zat me af te vragen of ze dun is, maar ik kan niet echt strepen op haar benen vinden en volgens mij is de aalstreep ook niet duidelijk genoeg ervoor. Ze heeft wel 2.5 verschillende kleuren manen (zwart, met op meerdere plekken wit en een heel klein beetje bruin - vandaar de half

Ik vind het wel leuk zo'n paardje dat subtiel van kleur veranderd door het jaar heen!