Ice weer ... wat een boel vliegen zeg

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stalmilagro schreef:special hihi is hij in de winter lichter of donkerder?
Ice weer ... wat een boel vliegen zeg
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb hem half in de winter gekocht met dikke wintervacht van buiten staan.. Maar toen was hij heeeel erg licht, dus ik denk dat hij lichter word in de winter.
Ice en Royalty zijn wel mijn favorieten op dit moment hier!
ben ook heel benieuwd ... ze gaat sowieso als 3 jarige naar de keuring
set_elkol schreef:Mooie lange voorpluk heeft hij Nicole!
toen ik hem kocht was hij net boven zn ogen
Ben er ook wel heel blij mee hoor, Luca had op ten duur bijna tot aan zn neus, als ik zijn voorpluk niet aan de kant deed zat hij tussen de neusriem haha stalmilagro schreef:mooi is dat zo'n lange voorpluk. als je goed kijkt hangt hij bij ice ook al over het neusstuk van het halster en het is ook nog een super dikke pluk. van mij mag hij lekker blijven groeien haha dan is hij misschien super lang als ze 3 is

Nicole schreef:stalmilagro schreef:mooi is dat zo'n lange voorpluk. als je goed kijkt hangt hij bij ice ook al over het neusstuk van het halster en het is ook nog een super dikke pluk. van mij mag hij lekker blijven groeien haha dan is hij misschien super lang als ze 3 is
Ja idd! valt me nu pas op! Zo lang is die van special nog niet.. Maar het groeit behoorlijk
Ik vind het ook prachtig zo voorpluk dat geeft toch net iets meer, zo sprietje word ik nooit echt heel blij van
! Toydoll schreef:Ja hij en ice hebben zeker iets weg van elkaar! Maar Royalty en Kyaan zeker ook, Royalty heeft alleen wel een mooiere naam lol XD
Ik ben ook zeer benieuwd naar kyaan in 2015....
maar als ze 3 is word dit waarschijnlijk veranderd naar Ice's Milagro ivm onze stalnaam, omdat we de naam miracle niet meer mochten gebruiken na 9 veulens

Eerst zadel weer even laten nakijken en evt. aanpassen. Zien we dan wel weer verder.

)